بازم این مدت تو یه بحران سخت روحی بودم و بار زندگی و فشارش زیاد شده بود . و شرجی های 90 درجه و طوفان های سهمگین.

دوباره مشاوره رو شروع کردم چون نیاز دارم همیشه با کسی حرف بزنم و راهنمایی بگیرم .

دوباره به خودم نهیب زدم و بلند شدم . البته شاید هنوز قامتم صاف صاف نشده اما از خمودگی دراومدم.  من باید یاد بگیرم به لحظه زندگی کنم و فکر به آینده نکنم . فکر آینده حالم رو بدتر میکنه . الانم نیومدم اینجا بگم چه حالی داشتم و یا چی گفتم چی شنیدم . فقط اومدم پست بذارم چون میدونم خیلی هاتون نگران میشید چون محبت دارید .

دو روز خودمو مقید کردم حتی شده نیم ساعت،  ولی حتما پای طراحی بشینم .


مرتب جویای احوال تیلو هستم . از حال بد اون من هم حالم خوب نیست.  سلام همه تون رسوند و برای احوالپرسی تون تشکر کرد و خواست همچنان براش دعا کنید .

تندرست باشید و شاااااد. ..

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلو 2 شنبه 28 تیر 1399 ساعت 13:54

با سلام. لطفا در کلماتی که استفاده می کنید دقت بیشتری کنید. بکار بردن کلمه"بیچاره" برای دوستتون قشنگ نیست.
مگه هر کسی که انرژی مثبت بود بیمار نمیشه! چرا میشه اما با وجود مثبت اندیشی از اون مرحله زودتر و بهتر عبور میکنه.

سلام
کجای این پست نوشتم بیچاره .
خب اگرم پست های قبلی بوده از حد ناراحتی من بوده
ولی اوکی حق با شماست . نباید میگفتم بیچاره

فرشته سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 22:58 http://femo.blogfa.com

عزیزم من مطمنم تو به ارزو هات میرسی چون داری تلاش میکنی
تیلوی عزیزم خیلی براش نگرانم ودعا میکنم هر چی زودتر حالش خوب بشه آخه چرا اینطوری شد ه

ممنونم عزیزم محبت داری .
راجب تیلو نمیدونم چی بگم . بیچاره اون همه انرژی مثبت بود و شاکر .... چرا آخه اینجور شد

آلبالو سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 10:50

عزیزم هرجوری شده خودت رو سر گرم یه کاری بکن که حتی الامکان فکر وخیالات ازاردهنده کمتر به سراغت بیاد .

آره شروع کردم به طراحی و خودمو سرگرم میکنم . ممنون

ریحانه سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 00:31

خوبی؟ ایشالله که الان عالی هستی

تیلو چش شد؟ بابا فقط چشمش بود که. دیگه داره طولانی میشه و دارم نگرانش میشم

ممنون بهترم
تیلو چی بگم والا . دید یکی از چشماشو از دست داده متاسفانه. ..

سمانه دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 14:27 http://weronika.blogsky.com

سلام
این خیلی خوبه
مهم الانه که داریم زندگی می کنیم

سلام. آره باید اینو درک کنم و یادم نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد