خدایا خودت همه مریض ها شفا بده ...

برای تیلوی عزیز دعای سلامتی کنید  ناخوشه. ..

شاید دوس نداشته باشه به تفصیل چیزی بگم .

انشاءالله خودش میاد و اگه خواست تعریف میکنه .

الهی تن سالم برگردی به وبلاگ تیلوی عزیزم.



راستش نمیدونم گفتنش درست باشه یا نه . اما چون میدونم خیلی هاتون نگران شدید،  میگم . امیدوارم ازم ناراحت نشه .

مثل اینکه یکی از چشماش مشکل دید پیدا کرده ، کرونا هم نداره خد ا رو شکر . اما فعلا درحال درمان و نیازمند دعای ماست .

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 07:44 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
من این چند روز خیلی به وبلاگ تیلوجان سر زدم و حسابی نگران شدم
امروز تصمیم گرفتم لیست تمام وبلاگ های دوستانش رو بخونم ببینم کسی خبری داده و یا اینکه خبری میشه ازش گرفت که شما خدا رو شکر نوشته بودین ....
ممنون از اطلاع رسانی تون عزیزم
اگه تماس گرفتین از طرف ما هم احوالپرس باشید

سلام خانمی اتفاقا گفتم که دوستان وبلاگ مرتب حالت جویا میشن
چشم حتما بشون میگم هروقت صحبت کردیم . چون شرایطش نامساعد نمیتونم زود به زود باش حرف بزنم ...

شکوه سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 14:46

ممنونم

رهرو سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 09:57

سلام
اگر خبر جدیدی از تیلو جان داری به ما هم بگو
نگرانشیم

سلام
راستش باش صحبت کردم. گفت فعلا نمیتونه بیاد چیزی بنویسه. داره درمان میکنه و دارو مصرف میکنه
فقط دعا کنید دوباره چشمش بینا بشه .

یاشین سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 00:19 https://mummy2.blogsky.com/

ایشالله زود خوب بشن
مریضی و حال بد خیلی بده

الهی آمین

شکوه یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 18:59

سلام تو رو خدا چی شده آخه تو چند تا وبلاگ از تیلوی عزیز نوشتن واقعا نگرانم

پینوشت شد

فرشته یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 18:42 http://femo.blogfa.com

انشالله به زودی حالش خوب میشه وبرمیگرده الان رفتم سرزدم دیدم پست نداره تعجب کردم

آمین

Reyhane R یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 16:34

انشاءالله که بهتر باشه.
اگه خبری گرفتی از احوالش به ما هم بگو.

پینوشت شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد