دیروز رفتیم دوباره جلسه تو آموزشگاه.  چقدر کار کردیم خیلی خسته شدم . کلی تراک صوتی و صفحاتی که لازم میشه رو چک کردیم و یادداشت نویسی کردیم . نه تا کلاس دارم ، باید برای هر کلاس یه گروه تشکیل میدادم. طرح  آزمون آنلاین رو هم بمون آموزش دادن . بعدش تند تند رفتم بازار آجیل تقویتی و قرص آهن خریدم برای مامانم . یه بوم و یه مقدار خرید سوپری هم داشتم . همش بدو بدو . اومدم خونه شام آماده کردم .

مامانم خیلی بهتر نشده ، برای تست کرونا بردیمش متاسفانه کیت نداشتن . البته با چند تا دکتر مشورت کردیم گفتن گرمازدگی و کم خونیه و فقط باید تقویت بشه و بهتره با این حال خیلی از اینجا به اونجاش نکنید که آلوده نشه .

همش دعا میکنم بهتر بشه  . اصلا توان و جون نداره و بدتر اینکه کمکی به بهتر شدن خودش نمیکنه . آب میوه و شیر و دمنوش آماده میکنم مرتب بش میدم   .

نتونستم کلاس طراحی م رو مجدد شروع کنم هنوز . تو فکرم برای فردا بود اما هنوز مطمئن نیستم.  اون که تو آشپزخونه بود من با خیال راحت مینشستم پای کار طراحی . حالا نمیشه و من همش دارم تو ذهنم طبقه بندی و اولویت بندی میکنم تا بتونم کار کنم دوباره. 

قرار بود کار ترجمه بگیرم فعلا نمیشه .

دو تا کاری که برای فروش میخواستم ، آماده کردم ولی باید برن برای قاب .

استادم میاد میگه روزی یه ساعت هم کار کنی خوبه اما من نتونستم هندل کنم فعلا .

اوضاع ریخت و پاش و من آشفته شدم .

از فردا هم که دیگه باید برم سرکلاس چون گفتم تو خونه نمیتونم . البته بمون گفتن شاید شرایط جوری پیش بره که نتونن آموزشگاه بیان،  و این مسئله برای من دردسر ساز میشه . امیدوارم که همه چیز خوب پیش بره .

این دو تا کار رو میذارم اینجا تا برم قاب بزنم تا یه هفته پست ثابتش میکنم شاید از اینجا فروش بره .

کار آبرنگ 130 تومن سایز آ4

کار سیاه سفید 170 تومن سایز 30*40

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد