امروز بی حوصله و خسته م . دو شب از یه جیرجیرک مزاحم که تا صبح صدا میکنه درست نمیخوابم.  دیشب گرم هم بود دیگه بدتر . بلند شدم کلی پیف پاف زدم بلکه خفه شه .

دقیقا روزی که بی حوصله ترم ، کارای خونه بیشتره.  جارو و گردگیری کردم.  باید امروز من برم ناهار درست کنم . مهمان هم داشتیم هم دیروز هم الان . البته درحد سر زدن بوده . اما خدا به خیر کنه . یعنی امروز طراحی پر .

نظرات 3 + ارسال نظر
کتایون پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 16:09

می دونستی به جیر جیرک میگن ویولن زن طبیعت!

جدییییییی
عجب صدای ویولونی

حمیدحوائجی پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 14:58 https://khodrofanni.blogsky.com/1399/03/22/post-612/

سلام

منم با صداهای ریز خیلی سخت می تونم بخوابم یا شاید بهتره بگم اصلا نمی تونم بخوابم.

دنبال صداشو بگیرید ببینید کجای خونه ست. با یه دسمال ورش دارید و از پنجره بندازید بیرون.

نیش نداره. هیچ خطری نداره

میدونننننم
بارها کشتم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 11:07 https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر شجاعی... من اگه جیرجیرکی در نزدیکیم باشه کلا متواری میشم
من پیشاپیش خسته نباشید بهت میگم
از کانالت هم خیلی خوشم میاد و دائم بهش سرک میکشم

مرسی عزیزم. شجاعت که چه عرض کنم دستم بش میرسید تکه تکه ش میکردم
ممنون عزیزم که حمایت میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد