یک عدد ساره آف شده

دو روز پیش جاتون خالی بامیه درست کردم برای افطار.  خیلی خوب شد . درحدی که آقا ، هی خورد و تعریف کرد . البته من زیاد دلم به این حرفا خوش نمیشه ، چون در طول روز جور دیگه اذیتم میکنه .

هر روز کار طراحی و نقاشی میکنم البته صبح ها .

فعلا از کار و ترجمه خبری نیست.  غیر از یه هنرجوی مجازی .

داداش متاهلم اصرار کرد که یه شماره کارت بش بدم که برام پول بریزه.  گفت بیکار شدی و من یه مبلغ ناچیز سرماه برات واریز کنم . هرکاری کردم که منصرفش کنم ، نشد و گفت حرف رو حرف من نزن .

داداشام واقعا منو دوست دارن و توجه شون رو به خودم بیشتر از بقیه خواهرها بارها ، لمس کردم . خدا حفظ شون کنه .

امروز خیلی بی جون و خسته م . از دیروز انگار قند و فشارم پایین بود . بدنم لرز گرفته بود .

وسایل کار آوردم اما دست و دلم به کار نرفت اصلا . الان وسایلم دورم گرفته ، ولی انگیزه کار ندارم . امروز آف شدم کلا . البته با همون خستگی ، خونه رو جارو زدم و گردگیری کردم.

حس بلند شدن از جام ندارم . یکی بیاد امروز کارای منو بکنه . من از جام تکون نخورم .

دیروز هوس کیک شکلاتی خامه دار بازاری ، نون خامه ای و نون پنجره ای و زیتون شور کردم . یعنی عملا وحشی شیرینی جات شده بودم . اما چون نمیتونم برم بیرون با هوس سر کردم . دلم میخواد خودم برم نگاه کنم و انتخاب کنم . وگرنه به داداش میگفتم بره بگیره . چون سرکار نمیرم ، از دست آقا جرات ندارم تا قنادی برم . این مدت هم فقط یکی دو بار سریع برای خرید قلمو و نون سنگک رفتم . یه روزش خونه نبود و یه روز رفتم و اومدم نفهمید . معمولا صبح ها راحت تر میتونم ازش جیم بزنم ولی عصرها نه .

نظرات 4 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:35

ساره جان چرا نمی نویسی

پست جدید گذاشتم عزیزم .
والا گاهی حرفی نمیمونه

ریحانه یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:39

وضعیت کرونا اونجا چطوره؟ اگر سبک شده یه مقدار برو بیرون پیاده روی کن.
شنیدم ویروسش ضعیفتر شده. حداقل تو شهر ما که اینطوری میگن.

والا میگن قرمز . دوباره شهر تعطیل کردن
کجا برم عزیزم. ..

ریحانه جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 00:43

آقا کحایی؟ کم پیدایی؟

سلام عزیزم چی بنویسم ...

زهرا جمعه 19 اردیبهشت 1399 ساعت 12:16

سلام. اگه بتونی یه مقدار مواد کیک و شیرینی پزی بگیری حتی با قابلمه و روی گاز خودتون بپزید و خود و خانواده لذت ببرید. زیر قابلمه شعله پخش کن بزارید و روش دم کنی. خوب میشه. خامه هم حتی خامه صبحانه برای خودمونی چه اشکالی دارد.
من ایتا را نصب کرده ام. کلی کانال آشپزی خوب داره.
شاید این راهی باشد برای راه پیدا کردن به دل پدر. شاید پدر متوجه ارزش کارای هنری و علمی شما نیست ولی اینو بفهمند

من میتونم بپزم . اما وقتی آقا نیس . الان هم هوس بازاری این ها رو کردم .
دل پدر هیچ وقت با من صاف نمیشه . لبخندش یه ثانیه ست . عذاب دادنش هر روز و هر روز .
دنبال راهی برای ورود به قلبش نیستم . چون همه راه ها رو رفتم . و اینکه من اگه دختر اونم ، اصلا نیازی نیست دنبال روزنه و کانال زدن به قلبش باشم . جام باید اونجا باشه ، حالا که نیس .. یعنی دیگه دنبال راهی نباشم و خودمو زجرکش امیدهای واهی به اون نکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد