هنرجوی مجازی

همین الان اولین هنرجوی مجازی من ثبت شد . 

هووووورررررا. ..

ممنون از اعتمادتون. 

امیدوارم بتونم بهترین آموزش رو بدم .

خدا را شکر که هنوز آدم ها خوبن . اعتماد میکنن.  محبت میکنن .

به خدایی خدا قسم ، روزی نیس که محبت تک تک شما رو با خودم نشمارم و بابتش شکرگزاری نکنم . شاید حرف از مینا ، دیگه زیادی شده باشه ، ولی تک تک محبت هاش و کنارم بودن هاش رو هر روز میشمارم و از اون حجم دل بزرگی،  هم متعجب میشم و هم شاکر .

باید همیشه و هر روز محبت تک تک شماها رو بشمارم تا یادم نره که تنها نیستم و هنوز دنیا جای قشنگی برای زندگی هست .

من تو دنیا اگه هیچی نداشته باشم ، کلی دوست خوب دارم .

خدا حفظ تون کنه.

نظرات 6 + ارسال نظر
Bahareh شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:10

Merci, man hichvaght naghashim khob nabodeh, to madrese, vali khob hich vaght barash zaman nazashtam taghviat beshe, alan be nazare shoma az koja shoto konam, ke betonin nazar bedin dar che hadi hastam?

یه مدل چهره ، انتخاب کن ، عکس نباشه ، طرح باشه یعنی کسی اونو کشیده باشه . بکش بعد برام بفرست. اگه این سخت بود یه چیز آسون انتخاب کن . چون اینجا نمیتونم هر لینکی بذارم . دستم محدود

https://www.instagram.com/p/B_H95s-jCp5/?igshid=12ybv0d1t6ufs

Bahareh پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:26

Salam azizam, man Bahareh hastam, mikhastam beporsam baraye kasi ke hich tajrobei nadareh to naghashi bazam momkeneh anozesh online mofid bashe, man aslan estedad nadaram

سلام بهاره جان . چرا میگی استعداد نداری عزیزم.
هرچند که واقعا باید داشته باشی . استعداد و علاقه کنار هم با تمرین و پشتکار ، نتیجه میده .
من نمیدونم واقعا درچه حدی هستی . باید مثلا یه کاری یا تمرینی ببینم تا بگم آره آموزش مجازی بگیری یا نه

Reyhane R چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 22:35

مبارکه

انشاءالله به زودی کارت رونق بگیره و به اون جاهایی که دلت میخواد برسی عزیزم.

ممنون عزیزم

قصه چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 20:06

سلام
امروز این ویدیو رو نگاه میکردم و یاد شما کردم
https://www.youtube.com/watch?v=VKooT5kuS4s

سلام. ممنون. فیلترشکن م باز نشد .

Zeha چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:08 http://Zeha.blogfa.com

سلام عزیزدلم
خدا قوت
من کارمندم و تا عصر که سرکارم اصلا نمیتونم چیزی بکشم
چندتا سوال داشتم
چند جلسه در هفته است کلاسا؟
و اینکه لزوما کارمون رو با طراحی سیاه و سفید شروع میکنیم؟ یعنی نمیشه از ابتدا رفت سراغ مداد رنگی؟ یا چیزای دیگه؟
عذر خواهی میکنم، شما که خودتون تجربه ی آموزش نقاشی مجازی داشتید میخواستم بدونم واقعا تاثیر داره؟ یعنی چیزی یاد میگیریم با این نوع آموزش؟

سلام عزیزم خوبی
من تایم خاصی برای کار شما نمیذارم تا شما هر وقت فرصت کردید کار بفرستید . خودم آموزش رو صبح میفرستم تا شما کار کنید و بفرستید و رفع اشکال بشید میریم مرحله بعد .
لزوما لازم نیست سیاه کار کنید .
فقط باید توانایی طراحی اولیه رو داشته باشید و رنگ آمیزی کنید . کشیدن طرح اشیا و بعد اجرای صورت روال و دوره طولانی مدتی داره . من از سال 96 شروع کردم .
بیشتر آموزش من بصورت مجازی بود . چون تایم اساتید با کار من تداخل داشت و نمیتونستم حضوری برم . و واقعا راضی بودم و پیشرفت زیادی تو کارم داشتم .

تیلوتیلو چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:27 https://meslehichkass.blogsky.com/

خودت خوبی که اینهمه خوبی را جذب میکنی
برات بهترینها را آرزو دارم

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد