عمر کوتاه

پیشی فقط تونست دو شبانه روز حس مادری رو تجربه کنه . بچه ش ظهر مرد . و من همون قدر که خوشحال شدم ، ناراحت شدم و اشک ریختم . انگار دور از جون عزیزی از دست داده باشم . شک شدم . بیچاره چطور بچه رو بین دستاش نگه میداشت.  دختر همسایه برام عکس میفرستاد.  میگفت پیشی غذا زیاد نمیخوره و بیشتر میخوابه و بچه همش شیر میخوره . بچه سرحال بود اما نمیدونیم چطور تلف شد . خوشحالی و ذوقم خیلی طول نکشید.  داداشم مرتب حرفش میزد میگفت راه افتاد بیار ببینیمش.  مامانم میگفت اسمش بذارید میشی ..

دختر همسایه میگفت بچه که مرد ، پیشی غذا نخورد و خوابید .

ازم خواست برم دم در خونه شون ، ببینمش شاید حالش بهتر بشه . پایین در همون طور که تو بغل دختر همسایه بود نازش کردم و باش حرف زدم. 

حتما میگید خل شدیم . ولی حیوون خیلی دوس داشتنیه.  و حال منو خوب میکنه .

عصر دوباره دختر همسایه پیام داد که حالش بهتر و داره بازی میکنه   .

مادر بودن و از دست دادن خیییییییلی سخته .

خدا نصیب دشمن هم نکنه .

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 23:01

چرا پست جدید نمیزاری؟

بیا بزار که دلم برات تنگ شده

و یه زحمتی بدم؟؟ میشه خیلی خیلی برام دعا کنی؟
یه مشکلی دارم توی زندگیم که دعای تو رو نیاز دارم

اللللهههههی عزیزم. به روی جفت چشام دعات میکنم . ممنون که بهم باور داری .
راجب پست جدید والا چی بگم حرفی ندارم بخدا .
دیگه به جایی رسیدم که حتی حس غر نوشتن ندارم همه چیز رو دور تکرار میگذره. شما هم دیگه حفظ شدید .

ترانه یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 16:59

ساره آزمندیان خیلی خیلی فرق داره اصلا روانشناس نیست توی جذب کار میکنه بدو برو گوش بده بدوووو

به امتحانش می ارزه، میذارم تو اولویت. مرسی عزیزم

ترانه شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 17:57

سلام خانم گل دیشب تو خواب و بیداری یکهویی به ذهنم رسید بهت بگم حتما حتما فایل های صوتی دکتر آزمندیان رو گوش بده فکر کنم تو اینترنت رایگان برای دانلود باشه نبودم بخر ارزشش رو داره

سلام خوبی. باید اول بتونم تمرکز کنم . وگرنه فایل صوتی زیاد هست . یه مدت دکتر هولاکویی گوش میدادم ولی تمرکز سخت بود کم کم ولش کردم

فرشته جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 16:55 http://femo.blogfa.com

نه چقدر ناراحت شدم

من خودم چقددددر دلم سوخخخت

طوبی چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 22:09 https://40-years-mind.blogsky.com

می دونم خیلی سخته .گربه ما جفتش مرد تا سه ماه می رفت جایی که جفتش می خوابید ناله می کرد ولی گربه های ماده خیلی مقاوم و مستقل هستند مطمئن باش زودی حالش خوب می شه

سلام اتفاقا دختر همسایه هم پیام میده میگه هی میره سمت جای بچه ش میومیو میکنه

379 چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 22:05 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد