نمیدونم چرا هربار یه پست خیلی شاد میذارم بعدش یه جوری حالم گرفته میشه که با پست جدید  ، حس قبل تباه میشه .

روز پدر رو به همه آقایون گروه که البته فقط آقا محسن و آقا فرساد هستن ، تبریک میگم . امیدوارم تندرست و شاد باشید. 

منم که یه دختر بی پدر هستم. عکس پدرها رو تو صفحات مختلف میبینم و حسرت میخورم . ولی شما هنوز یه آغوش گرم دارید که خودتون رو توش جا بدید .

اما من ...

  و خیلی دلم گرفته از خودم و زندگی .

نظرات 5 + ارسال نظر
Reyhane R دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 12:48

سلام.
کجایی تو دختر؟
بیا از حال و روزت بگو برامون.

سلام خوبی ریحانه جان . فعلا حرف تازه ای نیس . بیام چی بگم . مرسی که سر زدی و حالم پرسیدی . میام به موقع ش

فرشته یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 19:38 http://femo.blogfa.com

منم هر وقت پست شادی بزارم از دماغم درمیاد مواظب گل وجودت باش

ممنونم. سلامت باشی

محسن چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 23:28

Tnx.

و البته اینکه همییییشههههه جا برای بدتر شدن وجود داره.همیشه بدبخت تر از ما هم هست.این قسمت ترسناکه زندگیه.
درمورد پدر اینکه الان با پدر سارا درگیرم و اگه اتفاقایی که افتاده برات بگم دود از کلت بلند میشه :(

تو مراقب خودت باش حتما . بگو ببینم چه کار کردی

فرساد سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 15:24

ممنون
:هدیه
ببخشید با تاخیر ، اما همیشه سعی میکنم وبلاک شما را همیشه بخونم و لذت میبرم
تفاوت دیدگاه:
دوست شیک پوشی دارم که مهندس معمار هست
همیشه میگفت خیلی به پدرم علاقه دارم،
یک روز برام تعریف کرد، پدرش، بعلت افسردگی زیاد و مصرف زیاد قرص های اعصاب، از زمانیکه دوست من 7 ساله بوده، خانه نشین شده،
می گفت پدرش،بشدت پرخاشگر شده و هر روز صبح با فریاد و ناسزا به همسرش و دوست من روز را شروع می کنه و تا شب این وضعیت ادامه داره یا خواب هست یا پرخاش و فریاد....

دیدگاه من: بهش گفتم چرا پدرت نمی برید آسایشگاه؟

دیدگاه دوست من:گفت اون نمیفهمه اما من که میدونم مریضه و پدرم از همه بیشتر دوست دارم، اگر اون نبود، من نبودم

سلام ممنونم.
واقعا چه دل بزرگی داشته دوست تون . خوش به حالش و سعادتش

زینب یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 19:30

به خواست خدا سال دیگه این روز رو کنار همسر مهربونت باشی. هیچی دیگه جز این نمیتونم بگم.

سلامت باشی زینب ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد