حوصله م کم کم داره سرمیره.  با اینکه گاهی نقاشی میکنم و کتاب میخونم . خیلی از وقت گذرونی زیادی تو گوشی خوشم نمیاد . حالم بهم میخوره خیلی گوشی دست بگیرم و از این مدیا با اون مدیا ، پرسه بزنم .

کارایی هم هست که دوس دارم انجام بدم مثلا ریخت و پاش کمدم . اما چون آقا خونه ست امکانش نیس و حتی شیرینی پزی. 

نمیدونم دیگه چطور وقتم پر کنم .

اینجا هم که خیلی خلوت شده . انگار گفتن وبلاگ ها هم کرونا دارن .

من معمولا عادت ندارم وقت هدر بدم و همیشه بهترین استفاده رو از وقتم بردم . ولی حالا موندم چه کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 09:54

°_°

سلام. مشکل از وبلاگ ها نیست. مشکل از سایت های وبلاگدهی هست.

نمی تونند با ثبات باشند. اصولا چون خیلی ها معنای وبلاگ رو نمی دونند، به اشتباه فکر می کنند مثلا اینستاگرام اسمش وبلاگ نیست!

یا مثلا یوتیوب اسمش چیز دیگری است.

این مشکل بلاگ اسکای هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد