تحریم یک بوسه

بوسه ها تحریم شد ،  آغوش ها تنگ ...  دیگر لبی بر لبی نمینشیند و آغوشی باز نمیشود.  تن ها هم با فاصله و مستاصل از دوری ، قلب ها پرپر دلتنگی . به جایی و زمانی از روزگار رسیدیم که بوسه هامان در جعبه قرمز پاپیون بسته لب هامون دست نخورده موند و کسی اجازه ندارد گوشه پاپیون را بکشد ، مبادا آن بوسه ، بی قرار پر زند و بر لب نشیند. 

و همه محدودیت های بهداشتی که این روزها ، فرسنگ ها فاصله ها بیشتر و بیشتر کرده اند .

و من ذهنم درگیر مادری میشود که این روزها حسرت بوسیدن و بغل کردن بچه اش را دارد . و همسرانی که در لانه عشق شان ،این روزها،  بوسه ها به بند کشیده شده و آغوش ها از درد دوری ضجه میزنند .

و ما نسلی هستیم که حتی بوسه هایمان تحریم شد . نسلی که از هر دردی ، جدیدترین ش را و شگفت انگیزترین ش را دید .



ولی خداییش اگه من الان مثلا تو دوره نامزدی بودم ، هیچ مرزی مانع از عشق بازی هام نمیشد.  همه مرزها را کنار میزدم و عشق رو زندگی میکردم . چون معلوم نبود بعدش چی بر من تحریم بشه . تو روز و روزگاری هستیم که حتی نفس ها هم تحریم میشن به حکم زور .



نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 16:48 https://meslehichkass.blogsky.com/

نه تنها در دوره نامزدی که تو هیچ دوره ای این مدل آغوشها که مثال زدی را نمیشه تحریم کرد

من هنوزم عزیزام را در آغوش میگیرم و میبوسم
از راه که میرسم خونه یه راست میرم تو حمام
بعدشم میام همه را میبوسم

آفرین پس اول ضدعفونی میکنی ای ول .
والا بخدا راست میگم من اگه بچه داشتم یا عشق ، نمیتونستم خودمو نگه دارم که بوسش نکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد