چند نکته بگم

یکی اینکه یکی بیاد بگه من چطوری از شر تبلیغات مرورگر فایرفاکس خلاص بشم . خیلی مزاحمن . گوگل راه هایی که گفت من گزینه هاش پیدا نکردم .

این پست یه پرش هست از پست قبلی برای جلوگیری از افسردگی خوانندگان. 

تو پست خودشیفتگی ، غلط نوشتاری داشتم و چون عکس گذاشته بودم و تنظیمات به هم میخورد ، نشد اصلاح شون کنم .


فقط پیشی به معنای واقعی در لحظه منو خوشحال میکنه و درونم خالی میشه از هرچی ترس و ناراحتی. 


موندم چی رو باید جذب کنم ؟ پول ، سلامتی ، یا هزاران چیز دیگه رو .

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 23:21

دست از مرثیه سرایی بردار پاشو کاری بکن برای خودت برای زندگیت لایقشی به خدا

باور کن موندم چه جواب بدم . چشم عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 15:51 https://meslehichkass.blogsky.com/

همه را جذب کن
کار سختی نیست و برای همش تلاش کن

باشه سعی میکنم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد