با گوگل مپ رفتم رشت همون خیابونی که دوستم زندگی میکنه و یه روزی از روزای خلقت خدا در آینده بطور افسانه وار ، اونجا قرار برم . حتی با گوگل مپ که رفتم چقدر حس کردم بش نزدیکم و بم خوش گذشت.  واقعا خل شدم .

یه شاگرد دارم یه دختر حدود 6 ساله ، وقتی نگاش میکنم دلم میخواد بغلش کنم کلی فشارش بدم . اونقدر دلم دختر میخواد که نگو . کاش اونقدر پول داشتم که یه دختر به فرزند خوندگی میگرفتم .
گاهی پیرهن دخترونه خوشکل تنش میکردم و گاهی تاپ شلوارک.  همیشه هم دوس دارم کفشش با لباسش ست بشه. موهاش رو هر روز یه مدل ببندم،  گاهی باز بذارم،  گاهی گوش گوشی ببندم، گاهی گیس مدل جودی ابوت ببندم براش.  پاپیون قرمز بزنم تو موهاش.  دستای سفید و تپلی ش رو لاک قرمز بزنم و یه دستبند طلای خوشکل دستش بندازم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 15:51 https://meslehichkass.blogsky.com/


منم دوست دارم بچه داشته باشم
هم دختر و هم پسر

ای جونم . انشاءالله راهش برات سبز و هموار بشه

فرشته شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 12:40 http://femo.blogfa.com

عزیزم یه سر هم بیا تبریز درخدمت باشیم
منم دختر دوست داشتم ولی قسمت نشد خدا بهش رحم کرد من اصلا لوس کردن بلد نیستم

سلامتی بچه از هرچیزی مهمتر. محبت داری مرسی ازت فرشته جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد