هنوز که هنوز قفل و گرفتگی های بدنم رفع نشده و تمام وقت رو با درد سر میکنم .

اومدم کمی از دل خواسته هام بنویسم . دلم میخواد از این به بعد تو هر فرصتی شیرینی پزی کنم . کیک پختن رو خیلی دوس دارم . از وقتی وارد کار طراحی شدم و بعد دستم عمل کردم ، دیگه کیک نپختم  ، غیر از یه بار که اصلا خوشم نیومد از کیک . کیک آپساید داون شلیل بود . کلا تو دست من کیک های میوه ای خوشمزه درنمیان. 

کافه و رستوران گردی رو خیییییییلی دوس دارم . یعنی اگه شرایط خونه و مالی همیشه اوکی بود ، حتما ماهی یه بار میرفتم . اینجا خیلی کافه و رستوران های شیکی زدن ، آدم دوس داره همشون رو بره .

امروز باشگاه نرفتم چون هنوز درد دارم . طبق تجویز دکتر ،  دیگه نمیرم آمادگی جسمانی . همون یوگا رو دوباره ادامه میدم . شاید فشاری که به دست و گردنم اومده بخاطر دمبل زدن و حرکات سنگین دستام بوده.  از اول ماه شروع میکنم . ولی حالا که صبح خونه م باید جارو کنم و اگه توانم کشید ،  طراحی کنم . اینقدر این مدت اذیت شدم که دارم از طراحی هم خسته میشم . اما نمیخوام کارم نصفه بمونه باید تمام آموزش هام بگیرم بعد اگه نخواستم دیگه ادامه ندم .

خدا را شکر،  خدا را شکر،  خدا را شکر

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 28 دی 1398 ساعت 12:35 https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که خیلی زود بهتر بشی
خیلی زود از خوشی ها بنویسی

ممنونم انشاءالله

زهرآ پنج‌شنبه 26 دی 1398 ساعت 11:51 https://asemanvaeshgh.blogsky.com/

سلام عزیزم ایشالا دستت بهتر بشه. ازش خیلی کار نکش. یه مدت ورزش و طراحی را بذار کنار که یکم بهتر شی
منم کافه گردی و کیک پختن را خیلی دوست دارم.

سلام زهرا جان . ممنونم آره تو همین فکرم . اینجوری هم ذهنم هم بدنم استراحت کنن بهتر نتیجه میگیرم

سمیرا پنج‌شنبه 26 دی 1398 ساعت 10:23

سلام قشنگم. الهی بگردم، چی شدی یهو؟ منم آبجیم TRX میرفت،درو از جونت کمرش اذیت شده،الان سه ماه خوب نمیشه، دکتر براش MRIنوشته. میدونی چیه اولا ک مربی های باشگاه واقعا خیلی حالیشون نیست و خیلی حرکاتشون و فشارایی ک میارن غلطه. بعد یه سری ورزشا برای یه سنینی درست نیست. خواهرم ۳۹ سالشه ک دکتر گف ورزشی ک انتخاب کرد مناسب سنش نبود. طراحی حیفه، کنار نزار، نقاشیات اینقدر ک قشنگ بود من همش فکر میکردم عکسه. جاش جارو نزن، بزار بقیه بزنن، تو استعدادت طراحیه، اونو انجام بده دختر.خیلی مراقب خودت باش

سلام سمیرا خوبی عزیزم نبودی مدتیه حالت خوبه انشاءالله. نه مامانم گفت نمیخواد جارو کنی منم نکردم . کمی استراحت کردم . درمورد طراحی اگرم دلم نیومد کامل بذارمش کنار حتما حتما کمش میکنم . بهرحال سلامتی م از هرچیزی مهمتره . کسی نیس به دادم برسه .
درمورد ورزش راست میگی من خودم این دومین بار از آمادگی جسمانی آسیب میبینم اما پیش خودم فکر کردم خب باید حین ورزش مراقبت کنم تا آسیب نبینم ولی چون حرکات تند ، خواه ناخواه گاهی آسیب میبینیم و به قول تو سن هم خیلی مهمه. حتی بنیه و قوای جسمانی که من متاسفانه ضعیفم.
سه سال یوگا میرفتم هیچ آسیبی ندیدم اون کلا درمانی هم هست .
بهرحال اینم تجربه برا کل عمرم بود .
تو هم مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد