از دوستان وبلاگ نویسم عذرخواهی میکنم که بشون سر نمیزنم . راستش اصلا حال روحی خوبی ندارم .

اومدم پست جدید بذارم که از پست قبل فاصله بگیرم .

و یادآوری کنم که ایشون هیچ راه ارتباطی با من نداره . تو همه جا بلاک و ریجکت شده . نه چون خواستم تلافی کنم نه خدا شاهده . بلکه چون اون دیگه تنها نیس و منم جایی تو زندگیش ندارم .


امشب تولد دعوت شدم . ولی نمیرم . هفته دیگه یه روز میرم کادوش میدم .


زندگی برای من و من برای زندگی خلق نشدیم . من برای حال بد خلق شدم فقط .

ممنونم خدا .

نظرات 5 + ارسال نظر
صوفی شنبه 7 دی 1398 ساعت 00:52

نگرانتم دختر
کجایی ؟
خوبی؟
اینجا رو بیشتر از واتساپ برای جویا شدن احوالت دوست دارم
بیخبرمون نذار

عزیزم نگرانم نباش . فقط حس نوشتنم نمیاد دختر . فدای تو

ریحانه سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 00:40

داشتم فکر میکردم حتی اگر بخوای ازدواج کنی هم شاید اقا مخالفت کنه. چون اگه تو بری دیگه کسی نیست از خواهر برادرت مراقبت کنه

کاملا اشتباه میکنی . اون از خداشه از من راحت بشه . خواهر برادرم هم براش مهم نیستن

فرشته شنبه 30 آذر 1398 ساعت 14:13 http://femo.blogfa.com

یلدات مبارک عزیزم

یلدا شما هم مبارک باشه آبجی

Reyhane R شنبه 30 آذر 1398 ساعت 07:21

بهتر باشی عزیزدل

ممنونم همچنین

ریحانه پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ساعت 20:39

چی شده گلم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد