همین الان ترجمه  م تموم شد. 

مامانم و آقا رفتن آبادان .  یعنی از فردا صبح تا شب باید کلی کار انجام بدم احتمالا هم چند روزی بمونن .

پنجشنبه تولد دعوتم . قبل رفتن آقا   ، به رفتن فکر نمیکردم . اما حالا دارم فکر میکنم . هنوزم مطمئن نیستم که برم یا نه . دوس دارم برم اما نمیدونم چی بپوشم.  کادو هم نمیدونم چی بگیرم که به چشم بیاد و شرمنده نشم . تولد هم برای دوستم هست هم دخترش . و من باید دو تا کادو بگیرم . خرید کادو برای کسانی که خدا را شکر مرفه هستن  ، خیلی سخته . نمیدونی چی براشون بگیری .

برای یه سری از دوستام کل سال فکر میکنم که چی بگیرم .

همیشه از کادو گرفتن برای دوستام لذت میبرم . روز تولدشون برام مهمه و معمولا یادم نمیره که کادویی بگیرم یا حداقل یه تبریکی بگم .

برم دیگه بخوابم که ظهر هم از سروصدای تلویزیون نتونستم بخوابم .

شب بخیر .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 14:32 http://femo.blogfa.com

یه شاخه گل ببرباور کن اونا توقع ندارن
لباس هم که مهمونی یه شومیز ساده کافیه نمیخواهی که پزیرایی کنی میشینی بیشترش
سخت نگیر

اومدم بگم ....

ریحانه چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 13:02

میخوای تو واتس اپ عکس لباسهات رو بفرست که نظر بدم و یکیش رو بپوشی بری

تیلوتیلو چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 09:19 https://meslehichkass.blogsky.com/

خوش بگذره نازنینم
لااقل از این فرصت پیش اومده استفاده کن و به خودت استراحت بده

ممنونم عزیزم. حتما

سمیرا چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 08:35

سلام عزیزم
موفقیتای این چند مدتو بهت صمیمانه تبریک میگم
زیاد خودتو تو خرج ننداز، ارزش واقعی کادو ک ب قیمت مادیش نیست

سلام سمیرا جون . تو شهر ما همه چی گرون . نمیشه تو خرج نیوفتاد.

ریحانه چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 00:36

اول اینکه حتما برو
کادو هم سخت نگیر. اگر دوست مشترک دارین، میتونین با هم کادو بدین که کادوی بهتری بشه خرید.
لباس هم، بابا تو عالی هستی. یه چی بپوش برو. نه اونقدرا مجلسی. نه اونقدرا ساده.

چشم میرم . فعلا برای دوستم خرید کردم . مونده دخترش. لباس هم هنوز موندم . شاید با مانتو بمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد