.امروز مهمون داریم . الانم برق رفته . کار خاصی نمیشه کرد . نه حمام رفت و نه جارو کرد و نه لباسشویی روشن کرد .
پس فرصتی شد تو یادداشت هام بنویسم و بعد که برق وصل شد مطلبم رو پست کنم .
تقریبا هر شب پیشی رو میارم داخل . براش جا پهن میکنم . و براش یه جا تو سبد مستطیلی میوه درست کردم و میره توش میشینه و حتی میخوابه .
دیشب کلی بازی کرد . فوضول از رو میز تلویزیون میره بالا . بعد با کامواش بازی میکنه . سیم ها رو خیلی دوس داره . چه بپر بپری میکنه برای گرفتن سیم ها .
دیشب بعد از اینکه بازی کرد و غذاش خورد ، رفت تو جاش نشست و تلویزیون نگاه کرد . باورتون نمیشه چقدر دقیق و با علاقه نگاه میکنه . بعد همونجا خوابش برد . دلم نیومد ببرمش بیرون . براش صبر کردم تا بیدار بشه . بعد بردمش بیرون. 
خیلی سرگرم مون کرده . خواهرم گفت براش یه جای مخصوص از پت شاپ بخرم که توش راحتتر باشه . هنوز وقت نکردم برم .  همه این کارها رو دزدکی انجام میدم وقتی آقا خوابه .
راستی طراحی چهره رو بدون آموزش از کسی ، شروع کردم . چهره اول تموم بشه عکسش براتون میذارم . هنوز اشکالاتی تو کارم هست که دارم راه های دیگه رو بررسی میکنم بلکه بتونم تو شهر از کسی وقت آموزش بگیرم فقط در حدی که نظارت کنه و رفع اشکال.  چون دیگه آموزش نمیخوام . ترم استاد مجازی هم تقریبا تموم شد.  رسید به آموزش بینی . ویدیو آموزش بینی ش خیلی ساده و پیش پا افتاده بود . درصورتیکه تو پکیج کلی توضیح داده شده.  الانم استاد رفته کربلا . اگرم بیاد دیگه نمیخوام ترم جدید رو ثبت نام کنم . خسته شدم از این همه معطلی و صرف هزینه.  با یکی صحبت کردم قرار شده هفته دیگه خبرم بده که فقط برم برای رفع اشکال طراحی چهره. 


صبح نوشتم حالا پست کردم .   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد