شنبه پاییزی فوق العاده گرم

هوا اینجا هنوزم گرم و آتشین . خیلی گرم و نفسگیر.  انگار نه انگار پاییز .


دیشب بعد حدودا 5 ماه ، رختخواب پهن کردم و رو رختخواب خوابیدم . دلم براش تنگ شده بود . اما حس کردم هنوز برای دستم سنگین بود . باید چند شب امتحان کنم اگه اذیت شدم دیگه پهن نمیکنم . با دکترم صحبت کردم گفت درد بعد عمل کاملا طبیعیه.  چون دیر مراجعه کردی . دوره بهبودی هم طولانی تره . ولی عمل موفق بوده و هیچ برگشتی نداره . گفت عصب ها آسیب شدیدی دیده بودن و ترمیم شون زمان میبره . گفت به فعالیت هات ادامه بده ، خوب میشی . نباید دستت ضعیف بمونه . باید با کار قوت خودش رو بدست بیاره . گفت بین 6 الی 8 ماه طول میکشه تا کاملا خوب بشه . منم امیدوارم به لطف خدا و دست دکتر ،  که واقعا سبک بود و من هیچ دردی از خود عمل حس نکردم .


امروز هم کلاس طراحی گرفتم . گفته ساعت 11 . تا بیاد و شروع کنه میشه 12 .


پیشی هر روز عزیزتر میشه . همه مون دوسش داریم . گاهی میارمش تو اتاق . براش توپ کاموایی درست کردم و باش بازی میکنه . خیلی قشنگ بازی میکنه . خیلی قشنگ کله ملق میزنه . خیلی باهوش . به تلویزیون و همه صداها توجه میکنه .



آقای وبلاگ خودرویی  من نتونستم آهنگ رو گوش بدم . چون همه صفحات فیلتر هست . منم فعلا فیلترشکن ندارم . تا بگیرم گوشش میکنم . راستی پیشی رو نمیتونم واکسینه کنم . هم چون امکان نگهداری ش رو ندارم هم چون هزینه هاش خیلی بالاست .

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا پنج‌شنبه 25 مهر 1398 ساعت 17:43 https://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام خانم روزانه.

پس حتما توی پختن غذای گربه دقت کنید. من برای گربه هام غذای اقتصادی و مقروم به صرفه ای درست می کنم.

گردن مرغ می خرم و خیلی خوب آب پزش می کنم. بعد توی قابلمه شون یه هویج کوچیک یا یه تیکه کدو حلوایی می ندازم تا همراه با گردن آب پز بشه.

بعد کمی هم نمک می زنم. البته همیشه اینطور نیست و مزاجشون تغییر می کنه و غذاهای دیگه ای هم می خورند. مثلا گاهی کنسرو ماهی مخصوص گربه می خورند. قیمتشم خیلی خوبه.

شاید خیلی از موارد نگهداری گربه ها رو بدونین. می بخشین قصد جسارت ندارم.

خانم جان گربه ها هر روز با زبون شون موهای بدنشون رو تمیز می کنن. به همین دلیل کمی پُرز و مو داخل شکمشون میره که فقط با خوردن علف تمیز (جوانه گندم) شکمشون از پُرزهای مو تمیز میشه.

پس یه مقدار گندم بخرین و توی ظرف یکبار مصرف بشقاب مانند بریزین و کمی هم آب اضافه کنین.

تا دو روز روی گندم ها رو با پارچه ی نازک خیس بپوشونید. بعد که گندم جوانه زد بگذارید کی بلند بشه و بعد دم دست گربه بگذارید.

خودش میاد و می خوره.

اگه گربه ماده هست خیلی بهتره که عقیمش کنید. کلینیک های حمایتی می تونند براتون رایگان عقیمش کنند.

راستی در مورد آهنگ

اشکالی نداره هر موقع فیلتر شکن نصب کردید دانلود کنید

ولی من یه پیشنهادی برای شما دارم.

اگه از کامپیوتر استفاده می کنید، روش مرورگر «Opera VPN» رو نصب کنید. کارتون بسیار ساده خواهد شد!!

از توی تنظیمات مرورگر گزینه VPN رو فعال کنید و از سرعت بسیار عالی و اینترنت بدون فیلتر لذت ببرید!

شب و روزگار خوش

سلام آقا حمیدرضا خوبید . مرسی از این همه حوصله تون . اتفاقا خوب کاری کردید برام نوشتید آخه کسی که تجربه داشته باشه بیشتر میتونه کمک کنه تا اینکه بخوام برم تئوری ها رو بخونم . فعلا براش بال خریدیم ولی گردن هم فکر خوبیه .
یعنی فقط گندم میتونه شکمشون تمیز کنه ؟
اصلا دلم نمیخواد عقیم بشه
درمورد vpn هم ممنونم

محسن از دنیای دوستداشتنی سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 23:23

فقط اومدم بگم که ما امروز بخاری نصب کردیم :|


پس اومدی دلم آب کنی ها . حسودی م شد
ما هنوز کولر میزنیم داداش

فرشته دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 10:29

سلام دوست عزیز
از تصور اون همه گرما دلم گرفت
خدارو شکر که اوضاع دستت رو به بهبوده
کاش نزدیک بودم منم می اومدم کلاست

سلام عزیزم خوبی.
آره خیلی گرم .
ممنون خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد