جمعه دیگر

روز جمعه دیگری رو به کلی کار سر کردم .

هنوز ته وجودم سرماخوردگی مونده .

آقا سرما خورده زمین و زمان رو به فحش و دعوا گرفته . بیچاره تحمل یه سرماخوردگی نداره ..

روزام تند و تند میگذره .

دوس دارم بازم شروع کنم به کتاب خوندن . اما هنوز نتونستم استارت مجدد رو بزنم و برنامه های روزانه م تو هم میره .

کار خونه و کار بیرون و طراحی و دیدن ویدیوهای طراحی و گاها مریضی ... همه رو دارم .

کلاسام شروع شد و مدیرمون همه ساعت هام پر کرد . قرار شده رئیس مون حقوقم بیشتر کنه . نمیدونم چقدر ...

کاش طراحی رو خیلی زودترها شروع کرده بودم . الان هرچی کار میکنم بازم عقبم . و چون مشکل اتاق شخصی و زمانی دارم ، نمیتونم چند کار مختلف رو با هم تو دست بگیرم و پیش ببرم .


گیاه خواری م برای وعده شام داره با لذت پیش میره . هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر خوشمزه باشه . از سر کار که میام برای خودم با قارچ و کدو و کلم و گوجه و فلفل دلمه ای و هویج  ، البته بطور تناوبی یه چیزی میپزم . چهارشنبه رفتم خرید تره بار کردم برای خودم . نمیدونید اسنک سبزیجات اونم بدون پنیر چقدر خوشمزه میشه . حتی خواهرم هم پایه خوردن بام شده و میگه باورم نمیشه غذایی بدون گوشت و مرغ اینقدر خوشمزه باشه .

خدا کنه تا سر ماه که میرم چکاپ ، وزن و سایز کم کرده باشم .

غول نوشابه رو هم شکست دادم . خیلی موفق بودم . کل هفته شاید دو تا یک هشتم لیوان نوشابه بخورم نه بیشتر . ساندویچ ها قطع کردم . آب بیشتر میخورم .


راستی میخواستم یه چیزی بگم . شاید یه جور شفاف سازی باشه . من خودم متوجه شدم که تو اکثر جملاتم فعل رو اول جمله میارم و بعد بقیه جمله رو میگم . الان میبینم این بخاطر تدریس زبان انگلیسی هست ، چون عادت کردم به قانون اونا اول جمله فعل رو بیارم . دیگه از کنترلم خارجه ، تعجب نکنید .


دم در می ایستم یه پیشی میگم 6 تا پیشی میدون سمتم . کل گربه های کوچه راه میافتن دنبالم . عیال بار شدم حسابی..



شما بهترین هستید . چون همیشه کنار من هستید . به وجودتون دلم گرمه .

ممنون از تو سمیرا جان .

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 21 مهر 1398 ساعت 16:51 http://http//mah-va-man.blogfa.

سلام ساره جان سالم باشی دوست گلم آخر هم بخاطر گربه هات معروف میشی

سلام عزیزم خوبی. آره حتمااااا

سمیرا شنبه 20 مهر 1398 ساعت 08:20

سلام عزیزم. خاهش میکنم. بلاخره دوستان باید تو خوشی و ناخوشی کنار هم باشن دیگه.نباید محبتمون رو از هم دریغ کنیم ک فرصت زندگی خیلی کوتاهه

ممنونم عزیزم. محبتت فراموش نمیکنم . امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی و محتاج نشی

کارفا جمعه 19 مهر 1398 ساعت 19:35 https://carfablog.blogspot.com

سلام

چه با انرژی. آفرین. ای کاش منم بتونم مثل شما باشم.

خب وعده غذای گوشتی تون رو کم کنید؛ اما قطع نکنید (پیشنهاد)

عزیزجان این بحث گیاهخواری دیگه خیلی لوس شده. همیشه هم همه ی حرف ها در این خصوص درست نیست.

راستی آهنگ Happier از مارشملو رو گوش کنین

انقد قشنگه خیلی دوسش دارم

گربه هارو خیلی دوست دارم. همسایه روبرویی ما در حدود 11 تا گربه رو واکسینه کرده و هر موقع بیان خونشون وعده غذایی شون رو میده.

گربه های من هم گاهی میرن خونه همسایه

به همین خاطر من با همسایه ها، خصوصا اون همسایه روبرویی که مثل من گربه دوست هست درخصوص رژیم غذایی گربه ها صحبت کردیم.

مثلا بهش گفتم که گربه های حیاط خونه مون چقدر غذا می خورن.

یه وقت بیشتر نده که بیماری و چاقی بگیرن.

شما هم گربه هاتون رو واکسینه کردین دیگه؟ واکسن سه گانه بزنید.

هرسال هم تکرار داره.

راستی غذا بهشون چی میدید؟

مراقبشون باشید. من خیلی خوشحال میشم که اینقدر مردم گربه ها و دیگر حیوانات رو دوست دارند

در مورد نوشتن شما.

شما خیلی خوب می نویسید. طوری که آدم خیلی راحت و روان، خط به خط پست های شمارو می خونه.

بعضی ها حرف برای گفتن دارند اما خیلی بد می نویسند.

همینطور بنویسید خیلی خوبه.

سلام دوست خودرویی. من گیاه خواری کامل نمیکنم و قصد ندارم که گیاه خواری کنم . فقط وعده شام رو گاهی سبزیجات میپزم و همینجوری میخورم گاهی هم با تخم مرغ میپزم .
گربه ها خوبن . یکی دیگه از همسایه ها هم خیلی حواسش بشون هست .
ممنونم از نظرتون راجب نوشته هام . من نوشتن رو دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد