مدتیه که وقت کافی و تمرکز برای اینجا اومدن و نوشتن ندارم . شاید چون فکر میکنم خب حرفام تکراری شده و چیز تازه ای برای گفتن نمونده . با اینکه سه روز فرد رو باشگاه نمیرفتم اما روزا پشت هم و تند گذشت . شهریور برام خیلی زود تموم شد.  تقریبا در طول هفته ، صبح ها بیشتر وقتم میره برای تمرین طراحی . حالا یا ویدیو نگاه میکنم یا کار میکنم . استاد حسابی شاکی شده که چرا اینقدر جلساتت بی نظم میگیری . و منم شرایط دستم رو توضیح دادم ولی کاملا قانع نشده . خیلی تو اومدن سر تایم کلاسم بدقول شده و جلسات آموزشی بیش از آنچه اولش گفته بود داره طول میکشه . و اینجور که پیداست من حالا حالاها باید وقت و هزینه میلیونی بذارم . 4 ترم گذشته هر ماه 240 تومن و من هنوز تو تمرین چشم هستم . با اینکه کلی پیشرفت داشتم و نکته جدید آموزشی نداشته . پرداخت اون همه هزینه برام امکان پذیر نیست و میخوام بشینم خودم کار کنم . فقط یه مشکل میمونه اونم اینکه من بتونم خودم رو مقید و منظم کنم و کسی رو پیدا کنم که برام فقط رفع اشکال کنه . چون پکیجی که خریدم آموزش هاش کامل و دقیق هست . و من تا همین حالا هم کلی چیز ازش یاد گرفتم.  مثلا موی این طرح آخر رو من از آموزش پکیج زدم و آموزش استاد رو نداشتم اصلا . با روش استاد باید برای بینی و لب و گوش و مو ، هرکدوم حداقل دو ترم بگذرونم ترمی 240 تومن . به غیر از دوره های بعدی که میرسه به چهره . و من این کار آخر که براتون گذاشتم رو به میل خودم با زغال و کنته کار کردم . که وقتی فهمید دعوا کرد که چرا از زغال استفاده کردی درصورتیکه آموزش الان ما فقط با مداد ب 6 هست . ذهنم رو درگیر کرده که ادامه بدم باش یا نه  .  ولی فکر کنم جلسات این ترم تموم بشه دیگه باش کلاس نمیگیرم و خودم کار میکنم .


کلاسای آموزشگاه تموم شد.  و فعلا خونه نشین میشم تا شروع ترم پاییز .

روز آخر کارم ، با اومدن خانواده دو تا از شاگردها و حجم رضایت شون ، فهمیدم که تونستم دو تا شاگرد ضعیف رو تا حد زیادی جلو بندازم و تغییر آموزشی خوبی درشون ایجاد کنم و این برای من یه پیروزی محسوب میشه که بتونم تغییر مثبت در شاگرد ضعیف و بی علاقه،  ایجاد کنم . به حدی که کلی جلو مدیرمون تعریف کردن و ازش خواستن که ترم پاییز هم من مدرس فرزندشون باشم .


تو گروه دوستانم و پیش همکارام و شاگردام ، گفتم که آموزش خصوصی زبان و نقاشی میدم و منو به دوستاشون معرفی کنن .



نظرات 4 + ارسال نظر
Reyhane R یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 01:15

انشاءالله پاراگراف آخر زودتر محقق بشه و روز به روز پیشرفتت رو ببینیم تو کار

ممنونم خانمی

مژده شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 14:02

سلام ببخشید یه سوال شما ترجمه تخصصی هم می کنید در زمینه ادبیات و نمایشنامه؟

سلام بله

گولو جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 16:33

سلام
من کم کامنت میذارم ولی باید بگم که پیشرفتت عالیه
و همیشه وبت برام جذابه

ممنونم گولو جان

فرشته جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 11:15

من که دلم تنگ میشه ومنتظر حرفات هستم پس بنویس
یه مدت تمرین کن شاید بعدا بتونی دوباره کلاس ثبت نام کنی

ممنونم فرشته جان . ببخش من دیر به دیر میام وبلاگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد