پیشی م مرد ...

همین رب ساعت پیش دیدم دم در خونه افتاده و مرده . مامانم با گریه اومد گفت گربه مون مرده ، رفتم دیدم دم در افتاده و چشمش از حدقه زده بیرون و چشم و دهنش پر خون .

کاش فقط یکی بود بم بگه دلیل مرگش چی بوده ،  آخه پریشب یکی دیگه از گربه های کوچه با همین اوضاع افتاده بود وسط کوچه . خیلی ناراحتم و گریه کردم . دیگه سرگرمی ندارم و کوچه برام قشنگی نداره . صبح آوردمش داخل و بش آب و غذا دادم . حالش خوب بود . ولی حالا ...

چقدر بودنش منو خوشحال میکرد . حالا دیگه نیست.

آقا فرساد شما میتونید کمکم کنید ؟ دوس دارم بدونم چرا با این وضع مرده .

نظرات 5 + ارسال نظر

راستی؛ ممنونم که به وبلاگم سر می زنید.

اگر ساکن تهران هستید، پیشنهاد می کنم مقاله ای که لینکش رو قرار دادم مطالعه کنید.

همچنین گفتید که «فایده ندارد».

همه ی همسایه های ما از این موضوع که بنده مراقب گربه ها هستم مطلع اند.

تقریبا چند تا از همسایه ها ما هم میدونن که من مراقب گربه ها هستم اما این کارم رو خیلی دوست ندارن. همکاری نمیکنن

سلامی دوباره

از بابت قضاوت زودهنگامی که انجام دادم ناراحتم.

اما این احساس و برداشت من از رفتار منفعلانه و زننده بخشی از وبلاگ نویسان آقا یا خانم هست که خیلی نسبت به مخاطب بی اهمیت هستند.

من هم فکر کردم شما اونطور هستید. خیلی می بخشید. من شهامت عذرخواهی دارم.

من از شما عذرخواهی می کنم.

اختیار دارید . این چه حرفیه. بالاخره پیش میاد .

فرساد یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 21:14

سلام خیلی متاسفم
حتما با ماشین تصادف کرده
چون می‌گی چشمش هم خونریزی کرده
اشکال نداره، دنیا پر از بچه گربه های خوشگل هست که دو سه روزه انس میگیرن و اهلی میشن
مهر و فروردین فصل تولد گربه های جدید است
اون گربه هم توی عمر کوتاهش زندگی پر از عشق ولذت بخشی با شما تجربه کرده
در هر صورت عمر گربه ها حداکثر چندسال است و عشق و محبت به حیوانات نباید به حیوان مخصوصی محدود بشه

زنده ست . زنده .

فرشته یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 20:06

وای چه بد عزیزم واقعا ناراحت شدم حیوون بیچاره حق داری عزیزم ناراحت بشی

سلام

شنیدن خبر مرگ گربه ای که مراقبش بودید خیلی برای من ناراحت کننده بود.

خونسرد باشید. فکر کنید و به دنبال یک نقشه جهت شناسایی عامل یا عوامل این اتفاق باشید.

احتمال دخالت انسان در مرگ این گربه بالاست.

ممکنه ماشین زده باشه یا موتور.

من فکر می کنم در این باره یک مقاله بنویسید و روی وبلاگتون منتشر کنید.

من پیشنهاد می کنم درباره این اتفاق با تعدادی از همسایه ها گفت و گو کنید. اونها رو از وضعیت گربه ها مطلع کنید.

من فکر می کنم بهتر هست همسایه ها هم تلاش کنند که مراقب گربه ها باشند. یا دست کم مطلع باشند که شما از اونها مراقبت می کنید.

عضویت در این سایت رو فراموش نکنید. سوالات خودتون رو مطرح کنید در: Kitten.ir

فایده نداره دیگه
در رابطه با پیام خصوصی تون باید بگم ممنونم از حضورتان ولی یاد ندارم پیامی اینجا گذاشته بشه و من جواب نداده باشم . چند بار هم بتون سر زدم اما مطالب شما درباره خودرو بوده و نظری راجبش ندادم چون تخصصی بوده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد