چه عشقی میکنم من وقتی در باز میکنم که برم تو کوچه پیشی از یه طرف و یه گربه سفید خاکستری ناز که 4 تا بچه داره ، از یه طرف میدون سمتم . باورتون میشه گربه مادر ، به من اجازه میده نازش کنم . و با اینکه مادر 4 تا بچه ست ، چقدر لوس میکنه خودشو.  و گاهی حس میکنم پیشی از دور نگاه میکنه و انگار ناراحت میشه که کسی رو شریک محبتش کنم . ولی اون پیشی منه ، حسابش جداست.  گربه مادر تا سر کوچه بام میاد. لمس کردنش حس متفاوت از لمس پیشی داره ، تنش سفت و تمیزه. 

بخدا نمیدونید چه قشنگ میدون سمتم  ، انگار بچه که میخواد بپره تو بغل مامانش. 

دیروز تنها بودیم و من آشپزی کردم و قبلش هم رفتم خرید . میخواستم کیک بپزم که دیدم بهتره به دستم فشار نیارم ، چون کمی درد داره . یه پاستای فوق العاده خوشمزه پختم جاتون سبز  .

و سعی کردم از خلوتی خونه برای آرامش روح و بدنم استفاده کنم و خودمو درگیر کارای اضافه نکنم . باید خیلی حواسم به خودم باشه . امروزم به جای دیروز به درخواست مربی مون ، رفتم باشگاه و بعد رفتم بازار دنبال سفارش های خرید خواهرم ، هوا جهنمی ست ، خیلی گرمه،  زمستون زوووود بییییا.

احتمالا شهریور یوگا تعطیل بشه . یا اگه باشه برای نصف ماه هست ولی تقریبا با همون هزینه ، که برای من نمیصرفه و نمیرم . به جاش وقتم به طراحی و ویدیوهاش سر میکنم .

من دارم سعی میکنم، زندگی رو بهتر تحمل کنم و باش کنار بیام .

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 11:25

ایول. من بودم میگفتم اولین جیزی که باعث پیشرفت در مسیرم میشه یه ماشین خوب هست که بتونم باهاش برم در طبیعت نقاشی بکشم و ایده بگیدم :)) بعد پونصد را میدادم یه ماشین توپ میخریدم

آره عالی بود کارش . البته پول نقدی در کار نیست متاسفانه.

محسن شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 10:38

آقا من منظوری نداشتم کامنت قبلیما
اگه ناراحت شدی ببخشین :|

سلام خوبی نه خب نمیشه گفت چه حسی دارم . آیا ناراحتم یا نه . خودمم نمیدونم . برای همین کامنت تایید نکردم . میدونم که دلت خیلی به حالم سوخته که این حرفو زدی ، شاید ظاهرش قشنگ نباشه اما میدونم از درونم پر از محبته

Reyhane R جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 16:02

ساره این خانومه که تو عصر جدید اول شد همون استاد نقاشی تو بود؟؟؟
پونصد میلیون برنده شدا

آره عزیزم. ولی نقد که نمیدن بشون. فقط اعتبار 500 تومنی هست برای حمایتش تو مسیری که میخواد . ممنون

مرجان پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 01:42 http://http//mah-va-man.blogfa.

ساره جان عشق میکنم از این همه محبتت به حیوانای بی زبون .
خیلی هوای خودتو داشته باش مواظب باش باید دستت خوب خوب بشهد.نکن کار سنگین .به خودت استراحت بده مامانتم که حالا داره کمکت میکنه

چشم عزیزم خودمم خیلی مراقبت میکنم . اما آنروز دیگه تنها بودیم باید کار میکردم . مامانم که باشه کار سنگین و اضافه نمیکنم .
حیوونا خیلی دوس دارم من . اگه آقا نبود حتما بیشتر از اینا براشون وقت میگذاشتم

فرساد چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 13:37

سلام
لطفا مواظب باش، گربه ها احساساتی شبیه انسان دارن
حسود هستند و نمی تومن ببینن صاحبشان به گربه دیگه ای ابراز محبت کنه یا غذا بده، اینو به سختی قبول میکنن
اگر میخواهی به گریه دوم محبت کنی
اول به گربه قبلی محبت کن و خوب نوازشش کن و بهش غذا بده
بعد به دومی ابراز محبت کن
قهر نمیکنن ولی حسود میکنن و ضربه میخورن

سلام. الهیییی . چشم حواسم بیشتر جمع میکنم بچه م افسرده نشه . ممنون که گفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد