دلتنگی امروز، همین الان با کلی اشک ، خودشو بیرون ریخت .

وقتی میخوام بخوابم و دستم اذیت میشه و تقریبا تو هیچ حالتی  احساس راحتی نمیکنه ، قلبم ترک برمیداره و دلم میسوزه و چشمام لبریز میشن از اشک .

چشمام برای دستم خیس میشن و هی میبارن .

و من نگاه دستم میکنم و ازش میخوام خوب بشه .

و شرمنده میشم ازش که اینقدر اذیتش کردم که تو این سن ، به درد اومده .

هنوزم چشمام داره برای دستام میباره.

دستایی که هنر من بودن  رو کاغذ  و بوم سفید و طعم خوشمزه ای که میذاشتم تو سفره خدا . و حالا فقط درد و  اشک و خدا خدا کردن برای خوب شدنشون، شده کار من .

از عصر که رفتم حموم به کمک مامانم و لباسایی که یه دستی شستم و الکی انداختم رو بند ،  حالم رو بدتر کرد . که شاید خدا خواسته طعم نیاز رو  و  وابستگی رو به من بچشونه. 

بخدا من یاغی گری نکردم از نعمتش و کارایی که برای بقیه کردم .

نمیتونم جلوی اشکام رو بگیرم .


نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 13:09

عزیزم قربون دل شکسته ات

ممنونم عزیزم تنت سلامت باشه

سمانه یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 07:53 http://weronika.blogsky.com

سلام مجدد
من ی دختر 5ساله دارم که توی مهد در حد هفته ای یکی دو ساعت زبان داشتن
ی روز که داشتم با پسر بزرگترم زبان کار می کردم به طور اتفاقی متوجه شدم که ایشون توی همون آموزش مختصر کلاس زبان کل حروف حفظ شده و معنی بعضی از کلمات مثل رنگ ها، بعضی از فعل ها و ... رو می دونه
راستش برای پسرم کلاس اول که بود گذاشتمش کلاس زبان اما نمی دونم چرا زیاد خوشش نیومد و برای رفتن به کلاس مقاومت کرد و من هم ادامه ندادم اما کلاس ششم خودش متوجه شد که آموزش زبان لازم داره و بعد از اون رفت کلاس اما به نظر خودش و من یکم دیر شده
حالا نمی خوام برای دخترم این اشتباه تکرار کنم، با توجه به سابقه 12-13 ساله شما به نظرتون از همین سن بزارم بره کلاس، نمی خوام بچه خیلی روش فشار باشه، ترجیح خودم اینه که اگر قرار باشه مثلا بین یک کلاس آموزشی و ورزشی یکی رو انتخاب کنم ورزشی انتخاب کنم (که یکی از دلایلش بحث هزینه اش هست علاوه بر خستگی بچه)، اما دلم برای استعدادی که شاید به نظر من بیادمی سوزه
نمی دونم منظورم تونستم برسونم یا نه ، اما خوشحال می شم راهنماییم کنین
ببخشید که وقتت رو گرفتم

سنش کاملا مناسب هست . بچه‌ها از 4 سالگی امکان یادگیری زبان رو دارن . ما تو آموزشگاه بچه 2 و نیم ساله هم داشتیم . البته فاکتورهایی مثل استعداد، علاقه، هوش و تمرین ، تاثیر خیلی زیادی تو روند پیشرفت کودک دارن . حتی معلم و کلاس و نوع آموزش ، همگی تو ایجاد انگیزه در یادگیری کودک اثر مستقیم دارن .
شما ثبت نامش کن یه جای خوب که آموزش کودک از اولویت های کاری و فکری شون باشه . محیط کلاس و اخلاق معلم رو هم چک کنید . و توضیح بدید که حتما رعایت شرایط کودک بشه که زده نشه .
اگه بعد دو ترم دیدید مرتب شکایت میکنه و گلایه و یا دوس نداره بره ، تا بزرگتر شدنش صبر کنید و صبر کنید تا 7 ساله بشه و دوباره ثبت نام کنید .
بازم اگه سوالی داشتید درخدمتم.
موفق و شاد باشید

سمانه یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 07:39 http://weronika.blogsky.com

سلام خانم
من دیروز خوندن وبت رو تموم کردم و واقعا بهت تبریک می گم
تونستی علایقت پیدا کنی و از لحظه لحظه هات استفاده کنی و علاوه بر کمک خانواده ات، به فکر خودت هم باشی
انشالله بعد از دوران نقاهت دستت هم بهتر می شه
اتفاقا من فکر می کنم توی این دوران، بقیه اجبارا ی سری کارها رو می کنن و این باعث می شه که ی فکر بکنن برای کارهای خاصی که ی جوری وظیفت شده بود و قطعا این از حکمت های خداست
من ی سئوال کاری هم دارم که اون جدا می پرسم ازت

سلام خانمی. ممنون. شما هم سلامت باشید. من درخدمتم

تیلوتیلو شنبه 29 تیر 1398 ساعت 10:46 http://meslehichkass.blogsky.com

به خودت انرژی منفی نده
این حرفا هیچکدومش درست نیست
تو زحمت کشیدی... مهربونی کردی... فداکاری کردی
بیماری هم برای همه هست... خدا را شکر که به دادش رسیدی و بهرحال هرعملی یه دوران نقاهتی داره و باید دورانش سپری بشه
پس به جای اینکه به خودت فشار بیاری، صبوری کن

ممنونم عزیزم. خدا بم صبر بده

Reyhane R شنبه 29 تیر 1398 ساعت 08:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد