واقعا خیلی دارم فکر میکنم اینجا چی بنویسم که حال شما رو نگیرم .

باشگاه میرم و رو ورزشم پشتکار و تمرکز بیشتری میکنم و غذا خوردنم کمتر کردم. و فعلا دارم ازش انرژی میگیرم . و سرکار رفتنم شده برام اوج لذت و رهایی از خونه و مشکلاتش. 

آقا همچنان پا رو گاز داره همه مون رو نابود میکنه .

تا جایی که میشه جلسات طراحی زود به زود میگیرم که خیلی از روند پیشرفتم عقب نمونم. 

قشنگ تو کلمه به کلمه پستم معلومه دارم زور میزنم که انرژی مثبت انتقال بدم ولی عمقش یه چیز دیگه ست .

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 19:16

کلاس زبان هات در چه حاله؟ ترجمه اینا میگیری؟ برو تبلیغات کن که هی ترجمه بگیری

کلاسام میرم . ترجمه کمه . الانم با این اوضاع دستم نمیتونم ترجمه بگیرم . چون معمولا حجم کار زیاد و زمانش کم و من تو فشار زیادی میافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد