توقفی کوتاه

کلاس طراحی رو با استادم تا اطلاع ثانوی کنسل کردم .امیدوارم  یه توقف کوتاه باشه  . استادم  گفت نگران نباش خوب میشی و ادامه میدی   .

تقریبا تمام روز درد دارم و دستم مور مور میشه .

مامانم تا جایی که میتونه نمیذاره کاری کنم .

تو کلاس با دست چپ رو تابلو مینویسم برای درس دادن به بچه‌ها. 

داداشام هر سه تاشون ، گفتن خودمون میبریمت و نگران هیچ نباش . و داریم مسائل رو بررسی میکنیم . 

من فقط نگران مراقبت های بعد عمل هستم .

ولی انشاءالله این بحران هم رد میکنم و به زندگی ادامه میدم .

شاید اینجا هم کمتر بیام و کمتر بنویسم.  البته اگه خودم دلم طاقت آورد .

از دیشب دیگه رختخوابم پهن نمیکنم که نخوام بلند کنم . فعلا رو یه پتو میخوام . ولی دلم برای تشکم تنگ شد .

کتاب من پس از تو رو شروع کردم امروز که از فرصت خالی طراحی ، برای مطالعه استفاده کنم و سرگرم بشم .

آقا میگه بوکس کردی،  دست درد میکنه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 04:36 http://femo.blogfa.com/

خواهربزرگ چه تعبزر با محبتی عزیزم
ممنونم ازت همه چی درست میشه

بخدا چنین حسی کردم .
ممنون انشاءالله

محسن از دنیای دوست داشتنی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1398 ساعت 22:15

عههه ۳ تا پست بد پشت هم :|
رهام فولادی منو عمل کرد.خیلی بد اخلاقه. من عصب دستم قط بود انگشتا تکون نمیخورد مچ و ارنجم شکسته بود.الان همش خوب شد ولی از ارنج تا مچ حس لامسه ندارم.
الان این تبلیغ دکتر فولادی و پیشنهاد ارتوپد بود.
من فک میکردم همیطوری که خودبخود درد گرفته خودشم خوب بشه ها.... ای با‌با....:/

ممنونم. فعلا دکتر ضیایی تو اولویت معرفی هاست . سه تا رای آورده تا کارا جفت و جور کنیم بریم بعد ماه رمضون

صوفی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1398 ساعت 17:29

من الان اومدم دو تا پست رو با هم خوندم خیلی ناراحت شدم همش فکر میکردم درد دستت با استراحت خوب میشه
سخته میدونم ولی
این نیز بگذرد
این فکرم که یه مدت پیش خواهرت اهواز باشی خیلی خوبه اصلا پاشو بیا پیش من
ایمیلتو چک کن
ببخش من دیر به دیر میام تو نت

خیییییییلی ممنونم خیلی .
ممنون. الان چک میکنم

ریحانه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1398 ساعت 10:06

اره دیدم میکنن. از دوستان وبلاگ نویس بپرس حتما میدونن.

ریحانه چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 19:35

اوندی نسازیا. اینجا رو بیا. ویس ثبت کن و ویس رو اپلود کن که نخوای بنویسی.

اقا میخواسته بگه اره فهمیدم مچت مشکل داره. بلد نیست به خوبی بگه، اینطوری میگه.


اقا پول ماشین لباسشویی جدا کردی؟ اوکی. حالا فعلا بده برا تخت یه تخت برا خودت بخر :)))

مگه اینجا میشه ویس گذاشت. ؟
سعی میکنم بیام چون خودم دوس دارم

تیلوتیلو چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 12:31 http://meslehichkass.blogsky.com

خیلی زود با خبرای خیلی خوب برگرد
کار خوبی میکنی سریع پیگیری میکنی و پشت گوش نمیندازی ، سلامتی خیلی مهمه

انشاءالله.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد