کمک ...

بچه‌ها از هر کس سراغ گزینه خوب برای متخصص ارتوپد میگیرم ، متاسفانه هیچ دو نفری رو یه پزشک توافق نداشتن . به داداشام گفتن و دارم رو رفتن شیراز کار میکنم برای عمل .

گزینه هایی که معرفی کردن تو شیراز همون دکتر امید لیاقت هست و دکتری که داداشم پیشش رفته بود قبلا که اسمش دکتری رحیمی نژاد .

یه دوست دارم تو شیراز که تو شهر مون هم کلاسی بودیم و صمیمی . الان اونجا فیزیوتراپیست و گفت بیا اینجا من اول فیزیوتراپی کنم اگه خوب نشد برو عمل . و باز تصمیم دیگه گرفتم که اونجا برم ببینم دکترای اونجا تشخیص عمل میدن یا نه .

خلاصه ذهنم حسابی درگیر ،که  بهترین تصمیم رو بگیرم .

شما چه اطلاعاتی دارید کمکم کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 16:53 http://meslehichkass.blogsky.com

پیگیری کن انشاله بهترین گزینه ها جلوی راهت قرار میگیره
نگران هم نباش که استرس اصلا برات خوب نیست
بسپار به خدا

ممنون. والا همینجوری هی دارم پیگیری و پرس و جو میکنم

فرشته سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 15:00 http://femo.blogfa.com/

سلام گلم خیلی ناراحت تشخیص دکتر شدم ولی امیدم به خداست مطمنم مثل همه مشکلات اینم مصلحت وخیر توش هست عزیزم اگه تشخیص عمل دادن دیگه فیزیوتراپ واینا خرج وزحمت اضافیه گاها این کارا وضع رو بدتر هم میکنه برات دعا میکنم

ممنونم فرشته جون . حس خواهر بزرگتره رو بهت دارم . منظورم اینه که تو خواهر بزرگه منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد