فیلم های نوروزی


استادم امشب تو برنامه عصر جدید نفر اول شدددددد.


سریال زوج و فرد رو  خیلی دوس دارم . هم میخندم هم حس زنده بودن و توجه بین دکتر و آفاق خیلی برام جالب و شیرین .


عشق و علاقه انگار وقتی پنهونی و تو محدودیت باشه خیییلی شیرین تره . چون توش هیجان و شیطنت هست .

دیشب خنده م گرفته بود دکتر حاضر نبود از خونه بزنه بیرون چون آفاق اومده بود . بعد که آفاق رفت این بیچاره دنبال بهونه بود مادرش بپیچونه و بره آفاق برسونه.  خیلی کیف کردم .

نظرات 7 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 10:13

من بعضی وقتها وبتو خوندم ولی چرا فکر میکردم استادت آقاست؟؟؟!!!!!
از هنرنمایی استادت بسیار لذت بردم واقعا هنرمنده .تو مهمونی حرف عصرجدید شد نمیدونی خاله م با چه ذوقی ازش حرف میزد
خداحفظش کنه

خوبی آوا جان . مدتیه نبودی . ممنون از نگاه زیباتون. استادی که تو شهر گرفته بودم خانم و که بخاطر تداخل تایم هامون فعلا با ایشون کنسل کردم و دارم آموزش مجازی با یه استاد مرد که تهران آموزشگاه داره ، آموزش میبینم .

تیلوتیلو یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 16:11 http://meslehichkass.blogsky.com

منو بگو چقدر دیر رسیدم
نه استادت را دیدم ... نه اطلاعات کشف کردم
یکی دو تا تکه از این سریال را دیدم ... منم خوشم اومد

فدای سرت

Reyhane R پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 11:38 http://injabedoneman.blog.ir/

منم دیدم.
کارش قشنگ بود انصافا.لذت بردیم.
من این وسط به تو هم افتخار کردم تازه.
شما با دریا چقدر فاصله دارید؟
من تصورم این بود که دورید از دریا چون هیچوقت راجع بهش چیزی نگفتی.

اااااا پس شما هم دیدی . ممنون
تقریبا یه کیلومتری شهر دریاست. قربان تو

صوفی پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 01:56

منم دیدم
آقا محسن راست میگن نقاشی با شن بهتر از این دیدیم ولی ولی نکته مهم و تاثیر گذار کار استادت این بود که روایت مظلومیت و رنج خوزستان رو لایه به لایه و واقعا زیبا ترسیم کرد
من یکی که خیلی خوشم اومد
دمش گرم
حالا این وسط ماام اسم شهرتو فهمیدیم دیگه خوشبحالمون شد دیگه

ممنونم عزیزم. هر وقت اومدید درخدمتم عزیزم

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 23:21

عهههه... رای آورد :|
من داور بودم رای نمیدادم.میدونی، خیلی نقاشی با شن هنرمندانه تر از این دیدم.مثلا تبلیغ برند مشروب عمر خیام که شبکه جم میزاشت دیدی؟ با شن نقاشی میکشه به صورت شگفت انگیز.
فقط ای وسط اسم شهرتون و اسم معلمتون فهمیدیم :))

دیگه تو الان همه چیز راجب من میدونی . باید حواسم باشه بقیه که ندیدن . پست ویرایش میکنم یا حذف
نه والا ندیدم .

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 23:13

الان دارم استادتون میبینم. رای نمیاره

ممنون از انرژی مثبتت

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 15:19

اوه پسر! چقد اطلعات لو دادی. الان از رو همین پست میشه در عرض ۲۴ ساعت حتی خونتونو پیدا کرد. :|
اصول اولیه امنیت سایبری رو رعایت نکردی.
من اصلا نگا نمیکنم. نه ذوج و فرد نه عصر جدید. هر ازگاهی گذری میبینم که از رو امریکن تلنت کپی کردن ولی نمیشینم نگا کنم.

راست میگی هااا
ولی فدای سرت . دیگه نوشتم . هرکس هم پیدام کرد خوش اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد