سلام عشقا

اینم شیرینی نخودچی و بهشتی .

بهشتی به نظر خودم بیشتر جهنمی بود . بار اول بود این دستور امتحان کردم . کم شکر شد و نتیجه کار رو دوس نداشتم .

اما در عوض نخودچی عالیییییییی شد . حتی بهتر از هر سال .

دلتون نکشه دوستان گلم .

سال متفاوتی با خاطرات و اتفاقات خوب براتون آرزو میکنم .

یه دنیا ممنونم که یه سال دیگه رو کنارم بودید و تنهام نگذاشتید. 

تنها نبودم نه تو شادی هام و نه روزای بسیار تلخ سال 97 . شما بودید و بهم دلگرمی دادید که میشه رفت و جا نموند. 



نظرات 4 + ارسال نظر
Reyhane R چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 11:22 http://injabedoneman.blog.ir/

عاقا هرچی تو هنرمند و کدبانویی تو همه زمینه ها من برعکس توام.

خسته نباشی.خدا قوت

اینجوری نگوووو. تو هم حتما هنرهایی داری رو نمیکنی چشم نخوری

نگین چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 02:12

حسابی هنرمندیا اون از تابلوت این از دیس شیرینیت
ایشالا سال جدید سال خوبی باشه برات

لطف داری دوست من . همچنین شما سال خوبی داشته باشی

فاضله هاشمی سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:57

چه خوشکله نوش جان سال نومبارک گلنوشت عشق ودلنوشت عشق وبلاگ منه سربزنید

ممنونم خانمی . حتما

ریحانه سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:45

تو چقدر خوبی. دمت گرم.

آقا ممنون میشم بازم برام دعا کنی. بعد بیا اصلا دقیقا بهت بگم دعاها مال چیه که هی میگم. هاها. تو تلگرام

عزیزم نمیدونی چقدر خوشحالم میکنی وقتی میای میگی دعات گرفت . اصلا کف میکنم . مشتاقم بیای بگی چه خبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد