شما عشقید. ..

دلم اصلا نمیاد پست عکس رو پاک کنم . نه بخاطر خود عکس بلکه بخاطر کامنت های پر محبت و ارزشمندتون.  اگه پست رو حذف کنم کامنت ها میپره. 

هرکس منو میبینه میگه نصف سن واقعی ت رو نشون میدی . کلی ذوق کردم از حرفاتون.  و حتی تصور شما از چهره من .

جالب بود .... دختره سبزه ، استخونی،  احیانا پرمو، 

کلی خندیدم.  ممنونم ازتون. 

حالا حس میکنم دیگه به هم نزدیک تر شدیم . وقتی باتون حرف میزنم انگار روبه روتون نشستم. 

بازم ممنونم. 


آیا میشه فقط عکس رو پاک کنم ؟ کسی بلد باشه بم بگه لطفا.

امروز رفتم جشن باشگاه.  خوب بود اما حس آدم ها انگار واقعا از درون تغییر کرده و نمیشه کاریش کرد .

اونقدر مربی یوگامون دیر اومد که مجبور شدیم مراسم رو پیش ببریم .

تابلوم قاب گرفتم و آوردمش خونه . فردا عکس العمل آقا رو خواهم دید . ولی مهم نیست. 

خیلی قشنگ شده قابش گرفتم . بیشتر هنری و حرفه ای شده . شما کار رو دیدید.  حالا بشه با قاب هم میذارمش. 

یه جلسه دیگه از کلاس طراحی این ترم مونده که باید فردا جورش کنم چون آخرین روز کاری استادمون هست .

یه کم از کارای سفره هفت سین رو انجام دادیم .

مونده شیرینی پزی .


پ. ن .

قشنگترین اس ام اس دنیا همین الان دستم رسید . حقوق اسفند رو ریختن . خدایا شکرت .


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 01:05

مبارک حقوق آخر سالت باشه
عکس قابت رو حتما بده. خیلی مشکتاقم ببینمش

چشم عزیزم

محسن از دنیای دوست داشتنی یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 21:59

برو ویرایش نوشته های پیشین عکسو رو پاک کن جاش عکس گل ابدیت کن :)
یا اون پستت بزار تو پیشنویس تا دیده نشه فقط کامنتاش بمونه.

مرسی انجام شد . خیلی شانسی

Roya یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 00:15 http://dreamaway.blogsky.com/

کاش حقوق بیکاری اسفند ماه منم میریختن...

حتما میریزن. من که ماهیانه حقوق نمیگیرم. ولی چون آخر سال و رئیس مون میده خرج داریم حقوق مون زودتر میده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد