امروز یه روز پر از اعصاب خوردی بود. 
الانم که باز بیخواب شدم . ظهر هم درست نخوابیدم .
اینقدر ذهنم درگیر یه مسئله ست که هر کار میکنم خوابم نمیبره .
صبح مربی یوگا دیر اومد و اصلا به رو خودش نیاورد،  گفتم فردا نمیرم به مسئول باشگاه هم گفتم بخاطر دیر اومدن مربی ش نمیام .
اعصاب خوردی چند تا خبر ، که توشون حدی از حسادت رو داشتم .
خاله زنکی بعضیا هم روزم رو تکمیل کرد .
به حدی اعصابم خورد شده که نمیدونم چطور خودمو آروم کنم .
کاش به خواب دائمی میرفتم. 
دلم پر از حسرت شده . آخه خدا ما رو برا چی خلق کرده.  

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 09:03 http://meslehichkass.blogsky.com

تو لایق بهترینهایی و بدستشون میاری
خدا هم هواتو داره

ممنونم

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 02:25

من یادم رفت رمز پستای رمزدارت چی بود قبلی رو نخوندم •_•
یه فیلمیه به نام crash که خیلی خوبه.داستانش تو24 ساعت اتفاق میفته و چنتا روایت از چندین خونواده و ادم مختلف که ظاهرن ربطی به هم ندارن رو نقل میکنه.حال داشتی دانلکدش کن ببینش.قدیمیه مال 20005 و اینا فکنم.
اینو نشون میده که ادما میان تو زندگی هم و میرن و کاری به هم ندارن.چطوری بگم .... یعنی هرکه به مشکلی داره که به خودش مربوطه ولی راحت به بقیه هم مربوط میشه.
الان مربی یوگا داره تو وبلاگش مینویسه:
"... دیشب مامانو اوردیم خونه.18 روز تو بیمارستان بود دیگه همه خسته شده بودیم از اینکه کی پیشش بمونه.خدارو شکر حالا دیگه اقلا تو خونه خودشه.کارت عابر بانکم هم پیدا نشد.باید ف دا برم بانک یکی دیگه بگیرم.خداکنه همون موقه بهم تحویل بدن معطلم نکنن.تو این ا ضا گرفتاری این کلاسم برام شده دردسر. نمیتونم ولش کنم بگم نمیام.دیروز دیر رسیدم برای چندمین بار.خسته شدم از بس باید جلو همشون بخندم و براشون توضبح بدم و توجیح کنم...."
الان فقط 1 قسمتش به تو مربوط بود.گرفتاری اون اثرشو رو تو گذاشت.دلایلش برات مهم نیست و نمیبینیش.تمام مشکلات تو هم برای اون همینطوره.مشکلات من برای تو.و همسایمون برای من.و بقیه برای بقیه....
ای بابا چی دارم میگم دصلا!
بیخیال.
میدونستی من بحث خاله زنکی دوست دارم؟! :| البته فقط شنیدنش نه مورد بحث بودنش.بعنی من درش نقشی نداشته باشم قصه بقیه رو بشنوم فقط!

تئوری و دیدگاه ت خیلی جالب بود . ولی ورای اون قضیه یه چیزی هست به اسم نظم و تعهد . وقتی متعهد میشی باید متعهد بمونی . نه اینکه دیگران رو به میل خودت بچرخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد