گزارش امروز

صبح ساعت 8.30 از جام بلند شدم . چون دیشب بازم بدخواب شدم و چون آقا نبود گفتم کمی بیشتر بخوابم . بعد بلند شدم صبونه آمده کردم و کار خواهر برادرم انجام دادم و تا 3 ظهر تو آشپزخونه بودم . برای خودم و خواهر و اون داداشم پاستا با پنیر پیتزا پختم که جاتون خالی عالی شد و برای اون یکی دیگه داداشم سیب زمینی و گوجه سرخ کردم چون گفت من پاستا نمیخورم . بساط کیک رو هم پهن کرده بودم و ضربدری ازین کار به اون کار میپریدم.  پاستا درآوردم از فر و بعد کیک گذاشتم.  و ناهار آماده کردم و کشیدم و خوردیم.  کلی ظرف کثیف کرده بودم که شستم و جمع و جور کردم و گاز پاک کردم . و میوه بعد ناهار رو آماده کردم و بازم تو لیوانم چای دو نفره دم دادم و کیک رو بردم و نشستم که بخوریم . جاتون خالی دلتون نکشه کیک هم خیلی خوشمزه شده بود . دوباره جمع و جور کردم و لباس پوشیدم و رفتم سر کار . سر کلاس چرتم گرفته بود . کلاس مجازی امروز تو آشپزخونه و لابلای کارام تایمش سر شد و رفت .

دیگه چون کیک درست کرده بودم نگران شام نبودم و بشون گفتم شام کیک بخورید . آخه دیشب از کلاس رفتم بازار و براشون شام خریدم آوردم خوردن .

خودمم که اومدم کیک و شیر خوردم و پای تلویزیون و گوشی نشستم . بعد براشون انار دون کردم. 

تازه نشستم یه کم طراحی تمرین کردم .

فردا هم کلی کار دارم . ناهار بپزم . جارو کنم . حمام برم . لباس بشورم . و چقدر باید سوال طرح کنم . همش رو هم مونده . راستی باید پیش خیاط هم برم .


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 29 دی 1397 ساعت 23:04

آقا من برا فردا انرژی مثبت میخوام. مرسی که مثل همیشه دعام میکنی. بوووووووووووس.

عزیزمی تو . من هر جا هستم برات انرژی مثبت میفرستم امیدوارم بت برسه

Reyhane R شنبه 29 دی 1397 ساعت 08:51

به به.
نوش جان.
خدا قوت بده به دستت.

ممنونم

محسن از دنیای دوست داشتنی پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 23:31

عه شکلات سنگی!
اقا ای داداش من یه مدتیه عقد کرده.بعد زنش میاد اینجا هرازگاهی.یه کیکی پخت سری قبلی بدمزه هاااااا! همه میگفتن ها به به به. من میخاستم بگم این که دورش سفته وسطش نرمه مزه هیچیم نمیده از چیش دارین اقد تعریف میکنید، دیدم نهایت بیشعوریه و هیچی نگفتم.
خدا کنه نیانا، نه؟ بابات اینا. بمونن یه مدتی. راحت تری انگار.

سلام ازین ورا . خوبید ؟خوب کردی تو ذوقش نزدی.
آره خب وقتی نیس تو خونه آشپزی و کیک پزی میکنم که وقتی هست از همه چی ایراد میگیره و دخالت میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد