آذرنوشت پایانی


تصمیم گرفتم از این ماه برا خودم یه پست عملکرد ماهانه بذارم . تصادفا تصمیم گرفتم و یادم افتاد که چه خوب حالا که یه ماه متولد شدم دوباره سعی کنم از نو زندگی کنم .
ببینم در طول ماه چقدر تغییرات مثبت و منفی داشتم . صادق باشم و بیام بگم .
این ماه دقت بیشتری روی تغذیه م داشتم .
با خانواده م و بویژه خواهرم صبورتر و مهربون تر بودم .
حس کردم اطرافیانم رو بیشتر از قبل دوس دارم. 
سعی کردم انرژی مثبت خودم رو انتقال بدم .
حس شعرسرایی م رو کمی بیدار کردم .
حلقه زدن یاد گرفتم .
به گفته دوستان لاغرتر شدم .
غر نزدم و عصبانی نشدم .
حتی با آقا صبورانه تر کنار اومدم .
کادو تولد دادم و البته گرفتم .
یه جعبه مداد رنگی 60 تایی فلزی برای خودم هدیه خریدم. 
خدا را بیشتر و با لذت بیشتری سپاسگزاری کردم .
عیادت مادر شاگردم رفتم که خیلی بم چسبید. 

و اما منفی ها
یه چیزی تو وجودم عقب افتاده که باید ببینم مشکلش چیه .
از شنیدن ورشکستگی زبانکده سفیر که با من ناحقی کرد ، کمی خوشحال شدم.  گفتم حقشه .
نمیدونم دیگه خیلی دارم فکر میکنم چیزای منفی م پیدا کنم و بگم . چون من فرشته نیستم .
  لرز عصبی و گردن درد عصبی چندین بار داشتم که اونم نگرانم کرده .
آزمایش دادن و چکاپ رو پشت گوش انداختم متاسفانه. 
چند بار سالاد با سس هزار جزیره خوردم درصورتیکه سه سالی هست تو ترکش بودم .

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 1 دی 1397 ساعت 11:26

like, I will add my monthly function here too

Sooo great. Of course you will. Thanks a lot

تیلوتیلو شنبه 1 دی 1397 ساعت 09:08 http://meslehichkass.blogsky.com

چقدر تو خوبی
خوبی هات عمیق و دلنشین
منفی ها هم که کلا هیچی ...

ممنونم عزیزم. منفی ها ریز ریز زیاده . حالا به خودم سخت نگرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد