یه لبخند هدیه

میان موج موج غصه زندگی

آدمی می یابد دلیل زندگی

میان همهمه های پر درد فکری

دلی میتپد با عشق و همدلی


شاعر خودم .


وقتی وضعیت دور و نزدیک ها  تو واتس اپ رو راجب شب یلدا میبینم ، درونم به وجد میاد . هنوز هم دلی هست که بتپه و هنوز روزنه امیدی برای رسیدن پیدا میشه . و این ها همه منو خوشحال میکنه. اصلا  به درست و غلط بودن ، مذهبی یا غیر مذهبی بودن هیچ رسم و رسومی کار ندارم . مهم اینه که برای شاد بودن تو این دنیای پر از درد و تلخی ، بتونیم یه لبخند بزنیم و یه لبخند هدیه بدیم .

ما که برنامه خاص از پیش قبل طراحی شده نداریم . چون شب یلدا هر سال با تولد آخرین عضو آذری،  همراه میشه و دو تاش با هم گرفته میشه . بیشتر حس تولد اونو داره تا شب یلدا . البته بخور بخور داریم . ولی تولد خواهرزاده عزیزم هر سال تو سکوت سر میشه چون جرات رقص و آواز نداریم . ولی لذتش رو میبریم .

منم دلم شور و هیجان داره بین همه دردهایی که دارم و سعی میکنم مخفی کنم . صبر بیشتر و مهربونی بیشتر پیشه میکنم تا حال دلم خوب بمونه .

امیدوارم خاطره خوشی باشم تو ذهن همه .

یه لبخند یلدایی پایدار بتون هدیه میکنم . مدیونید اگه تحویلش نگیرید .


راستی یه شعر دیگه راجب دم و بازدم گفتم که این یکی رو بیشتر دوس داشتم.  براتون میذارم. 



آنگاه که نوای اسمع به گوشت نواخته میشود
دمت بر باد رفته و آسمانی میشود
اسمع ندای دمی دیگر است
دمی از جهانی نوتر است  
دمت در بانگ تلقین حبس می گردد
تنت در قالب گور مدفون می گردد
باز دم آخر تلنگری است بر دمی دیگر
گر نفهمی ، گر ندانی ، بر فناست دیگر
دمت حرف عشق و بازدمت حرف حق
ثنا کن هر دم و بازدمت ، بر حق  


لب تون به قرمزی دونه انار

دلتون به شادی

تن تون به تندرستی


مخلص شما ساره ...

نظرات 5 + ارسال نظر
فرساد جمعه 30 آذر 1397 ساعت 12:25

این بیت شما را خیلی پسندیم
دمت حرف عشق و بازدمت حرف حق
ثنا کن هر دم و بازدمت ، بر حق

شاید اگر شما اجازه بدی، بدم دویت هنرمندم، که سبک خط و نقاشی کار میکنه اینو بکشه

سلام. ممنون
بله حتما چرا که نه . چه خوب میشد اگه خطش میدیدم. بهرحال کاملا مجازید

فرساد جمعه 30 آذر 1397 ساعت 12:21

عالیه دوست من، عالیه
شما میدونید شاعر برای اینکه شعرش زیبا و دلنشبن و پرشور باشه باشه، باید درک و درون مایه احساسی قوی داشته باشه و البته ذوق و فن بیان
شما احساس قوی داری، چقدر خوبه ادامه بدی تا این هنر شما هم شکوفا بشه

ممنونم. ولی میشم همه کاره و هیچ کاره

مرجان پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 23:21

یلدا مبارک ساره جان .امیدوارم‌تو شب یلدای شما خوشی ها طولانی باشه دلخوشی ها طولانی .دوست داشتن ها عزیزم

ممنونم خانمی . برای شما هم بهترین ها پیش بیاد الهی

زهرا وبلاگ خونمون پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 19:06

سلام عزیزم
به به چه طبع شعری داشتی و خبر نداشتیم عزیزم. مرحبا.
تولد عزیزای دلت هم مبارک گلم خیلی دوستت دارم

ممنونم زهرا جونم منم خیلی دوست دارم.

فرشته پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 12:53

یلداتون مبارک

ممنون همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد