روز پر خبر

امروز سه طرح زنده چهره سر کلاس کار کردم که به نسبت استادم خیلی راضی بود . دستم داره روون تر میشه .

اما امروز سه خبر بد شنیدم و سعی کردم خیلی خودم رو اذیت نکنم و فقط دعا کنم .

خودکشی یکی از فامیل های یکی از بچه‌های کلاس نقاشی . دختر عقد بوده.  چند وقتیه پسره ولش کرده و بی خبر گذاشته فقط گاهی زنگ زده . جزییات بیشتری ندارم و دختره خسته شده از حرف مردم و خودکشی کرده   خیلی دلم و جگرم سوخت . کاش راه دیگه ای پیدا میکرد .

خاله همکارم فوت کرد .

ماشین خواهر دوستم رو دزدیدن و میگفت دلت پاک دعا کن پیدا بشه .

من برای همه شون دعا کردم و این تنها کاریه که میتونم  بکنم .

امیدوارم دل همه به آرامش برسه .

فردا میرم یوگا و بعد باید برم دم خونه یکی از دوستام کادوی تولد بش بدم و برگردم خونه .

هنوز هم خدا را شکر میکنم و لذت میبرم .

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 09:49 http://meslehichkass.blogsky.com

مهربون بانو سلام
خبر خودکشی بدترین خبری هست که آدم میتونه بشنوه ... همه جوره آدم را بهم میریزه
خدا رحمت کنه رفتگان را
انشاله ماشین هم پیدا میشه
چقدر تو خوبی که هدیه تولد هیچکس را یادت نمیره

ممنونم عزیزم. حالا میام جریانش پست میکنم سر فرصت. مرسی

مرجان شنبه 24 آذر 1397 ساعت 23:12

عزیزم موفق باشی هر روزت بهتر از دیروز .چقد خبرای ناگوار انشاله خدا کمک کنه دلشون آروم بشه

انشاءالله عزیزم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد