بدون شرح

امروز یوگا نرفتم.  مدتی بود باید با همکارم میرفتیم بازار که برای آموزشگاه مون فرم اداری انتخاب کنیم و شرایط رو بسنجیم.  جور نشده بود تا امروز . ساعت 9.30 رفتیم و چند تا مغازه سر زدیم و قیمت ها واه واه بود . آخه هرچی پولش بشه نصفش رو ما باید بدیم . خلاصه یه مدل انتخاب کردیم که اگه توافق نهایی بشه ، سایزگیری کنن و برامون بدوزن. 

از دندون گردی راننده تاکسی نگم که نگذاشتیم حق خوری کنه و حاضر شدیم زودتر از مقصد اصلی پیاده بشیم اما پول زور ندیم .

اومدم سر راه سبزی خریدم و پاک کردم و شستم . حالام خیلی گرسنمه. 

باید برای طراحی های چهره به خودم بجنبم اما چه کنم .

مدتی خواب اصلا کامل و خوبی ندارم نه شب و نه ظهر . با اینکه کلی خسته میشم اما خوابم بی نظم و اعصاب خورد کن شده . هر روز خسته و بی حال روزم رو شروع میکنم .

اما حال روحی عمومی م خوبه خدا را شکر. 

تو آموزشگاه که به عنوان بازرس پام میذارم تو کلاس ، هم همکار و هم زبان آموزا یه جور دیگه ای ازم حساب میبرن.  هرچند خیلی برا من فرقی نداره و دلم نمیخواد حس کنن تفاوتی هست . مگر سابقه ای که من دارم و قابل انکار نیست. 


نظرات 5 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 19:06

سلام خانم بازرس شغل جدید مبارک عزیزم
عزیزم مردم با این گرونی دیگه به هم رحم نمیکنن .
خداروشکر حال روحیت خوبه عزیزم

مرسی مرجان عزیز. امیدوارم تو هم حالت خوب باشه همیشه

ریحانه چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 12:34

eat sth warm (I mean its nature is warm, not the temperature) before going to bed, such as banana, date palm, honey or ....

these can help you to have a better sleep.

I will eat honey , my honey.

زهرا وبلاگ خونمون چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 09:57

عزیزم خیلی برات خوشحالم که موقعیت بهتر و بالاتری سر کار به دست آوردی انشالله همین جوری تند تند هی پله های موفقیت و خوشبختی رو طی کنی جان دلم.
برای خواب کاملا درکت می‌کنم. البته تو عزیزم خیلی کار داری و سرت شلوغه من بخاطر موبایل دیر می‌خوبم همش درگیرم!! چند شب که خودم رو ملزم کردم به گوشیم کاری نداشته باشم خوابم درست شده بودها دوباره روز از نو روزی از نو

ممنونم عزیزم. انشاءالله که شما هم همیشه موفق باشی.
مسئله خواب خیلی داره اذیتم میکنه واقعا . تو فکرم دکتر برم اما عصرام پر وقت ندارم فعلا

تیلوتیلو سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 16:22 http://meslehichkass.blogsky.com

به به خانم بازرس
فرم جدید مبارک... الهی به دلخوش بپوشین... خوشگل هست؟ خوشت اومد ازش؟
چه رنگیه؟
خواب خوب و راحت خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره
راست میگی وقتی آدم خوب نخوابه کلا اعصابش میریزه بهم
همچین از سبزی حرف زدی هوس کتلت با نون تازه و سبزی خوردن کردم... تربچه هم کنارش به به ...

عزیزم
آره مدلش قشنگ بود . تا رای نهایی گرفته بشه . سورمه ای .
عزیزم هوس کتلت کردی ...
اتفاقا چه تربچه خوبی هم داشت

ریحانه سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 12:57

I am so proud of you.

Do you use Iron capsule? at least go to a doctor and check your blood.

These days I was out of energy. Using Iron capsule helps me.

Me too honey .
Actually I have not taken a test since about 2 years.
I got tired of taking tests. I was under the doctor s supervision for 2 years. And I removed any problems, but then I didn't continue.
I try to go and take a test.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد