من خوب شدم بچه‌ها

امروز رفتم کلاس طراحی .  سر راهم نون هم گرفتم . خرید هم شده تقزیبا جزء کارای من دیگه . سعی میکنم ازش لذت ببرم . حالم بهتره خدا را شکر. 

تونستم امروز از کلاس لذت ببرم . تونستم که خوب باشم . تونستم کار کنم .

حالم خوبه و حس سبکی دارم . خیلی دارم رو خودم تمرکز میکنم که کمتر شاکی و کمتر ناراحت بشم .

حتی با خواهرم تو خونه حرف زدم و از هم دلجویی کردیم .

لابلای حرفامون کلی از خوبی های زن داداش بزرگ گفتیم و بعد دلم هواش کرد و زنگ زدم کلی انرژی مثبت دادم و گرفتم . زن داداشم خیلی خوبه خیییییییلی. 

بش میخندیم میگیم ما خواهرشوهرهای خوبی هستیم که تو هم خوووبی.  اونم میگه آره من که همیشه میگم .



باید چهره از مدل های زنده ، بکشم . یعنی بازم کسی بشینه و من چهره ش طراحی کنم . کیف داره .


دارم به آشتی و سلام به آقا هم فکر میکنم . منتظر یه فرصت مناسبم.  میدونم که ایشون هیچ وقت رو دور دوستی و مسالمت نمیمونه اما من میخوام خودم رو سبک کنم . برام دعا کنید سختم نشه .

دیشب پسرعمو عقد کرد و راحت شدم . البته از خونه ما کسی نرفت .

نظرات 5 + ارسال نظر
Reyhane R سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 09:25

مرجان دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 22:03

حال دلت همیشه خوب باشه عزیزم

ممنونم

تیلوتیلو دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 11:37 http://meslehichkass.blogsky.com


امیدوارم امروز خوبه خوب باشی
منتظر دیدن طرحهای خوشگلت هستم

خوبم عزیزم. حتما کار تموم شده داشته باشم میذارم

تیلوتیلو شنبه 26 آبان 1397 ساعت 15:18 http://meslehichkass.blogsky.com


چقدر تو دختر قوی ای هستی
آفرین
خرید را دوست داری یا زوری افتاد گردنت؟
من که عاشق خریدای خونه هستم... هرچند گاهی آدم را خسته میکنه

عنوانت را که خوندم خدا را شکر کردم
برات دعا کردم
کاش همیشه خوب باشی
الهی هر روز بهتر بشی و خداوند بهترین ها را سرراهت قرار بده

ممنونم عزیزم. خرید دوس دارم . اما نه زیادی و وقت و بی وقت
فدای تو

ریحانه شنبه 26 آبان 1397 ساعت 13:37

Wooooww, lots of good news. Great...
Everyone on the earth experienced at least one big fight with his/her dearest.

After a while, this big fight made the relationship stronger.

Hope your sister thinks about you more now, hope she can think about nurse ... or even someone to help at works of the home

Do you decide about adding a photo to the blog? I think by googling it you can find how. If not, just make a post about it and ask people.

You're one of my dearest. Love you so much. Thanks for everything.
She's thinking and searching about something to buy or make , for her movement.

About blog photo I will ask .
Then I will do it .



Hug you honey



I did it by myself. It was nothing to do .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد