کنترل خودم با خودم



این کار هم خیلی وقته تو دستم بود . تقدیم نگاه زیباتون. 

دارم تا حد زیادی خودم  رو کنترل میکنم . حالم خیلی بهتره . غر نمیزنم . عصبانی نمیشم . افکار بد رو فوت میکنم برن از سرم بیرون . به حال خودم بیشتر تمرکز میکنم .

هوا بارونیه و دلم میخواد پر بکشم برم تو خیابونا و پارک ها قدم بزنم .

کشیدن چهره در حد شبیه سازی خطی رو شروع کردم و دارم لذتش رو میبرم . چه خوبه که برسم به مرحله ای که اونقدر کارم خوب و عالی بشه که هرکسی رو بتونم بکشم . و یا سفارش کار بگیرم . دستم هنوز هم درد میکنه اما سعی میکنم بش انرژی مثبت برسونم و ازش بخوام همراهی م کنه .

نظرات 6 + ارسال نظر
صوفی شنبه 26 آبان 1397 ساعت 01:23

چقدر زیبا و هنرمندانه ..... عالیه دختر
هوای دستهای هنرمندت رو بیشتر داشته باش شاید شبا داروهای گیاهی ببندی بهشون و بخوابی دردش کمتر شه

ممنون صوفی عزیزم. والا یه مدت همین کارو کردم ولی تاثیر آنچنانی نداشته . من از دستم کار سنگین زیاد میکشم بیچاره چطور خوب بشه .

رابعه پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 18:58

دوست عزیز تر از جانم کسی که نقاشی می کنه اونم نقاشی های به این زیبایی پس احساسات زیبایی هم داره و افسردگی رو در خودش می کشه و حس مقاومت و صبوری رو بیشتر میکنه در وجودش ان مع العسر یسرا .

ممنونم عزیزم رابعه جونم . جونت سلامت باشه انشاءالله. من بازم سعی میکنم مقاوم تر باشم.

بهار پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 12:37

به به

Reyhane R پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 11:12

ریحانه پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 11:10

Woooww, beautiful, nice and HOT !! :))) pepper? In the middle of the lips? :))))

Do you want to add your photo to this blog? I think it would be nice.

Thanks dear Reyhane.
I don't know how to do it

تیلوتیلو پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 10:36 http://meslehichkass.blogsky.com

افرین دختر هنرمند
چه کردی.... به به
مطمئنم استادت از پیشرفتت و دقتت لذت میبره
موفق باشی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد