بازسازی

نمیدونم واقعا چی بگم .

نمیخوام بگم این مدت چی شد . چی گفتم و چی شنیدم .

یا اینکه الان دارم به زندگی چطور نگاه میکنم .

شنبه نرفتم نقاشی چون اصلا دلم و روحم بام راه نیومد. 

یکشنبه یوگا هم نخواستم برم اما به خودم گفتم خب که چی . دیروز که نرفتی چی شد . بلند شدم و رفتم باشگاه .

روز دوشنبه بعد از مدتها نشستم پای طراحی چند تا چهره . وسط کار طراحی کارای دیگه خونه رو انجام میدادم .

دارم تمرین میکنم هرچی شنیدم رو نشنیده بگیرم . اما فعلا نتونستم خیلی حریف خودم بشم . با چند تا از همون فکرها میخوابم و صبح هم اولین افکار همونان که میان سراغم. 

دیروز به هیچی اعتراض نکردم حتی برای کار تراشی های اضافی اطرافیان،  خداییش حالم بهتر بود . حتی تو درون خودم هم جنگی با کسی راه ننداختم. 

فقط همیشه از خدا میخوام فرصتی بم بده اگه به کسی بدی کردم جبران کنم .


تو آموزشگاه دو تا مسئولیت جدید بم محول شده.  یکی بازدید از کلاسا و دادن گزارش به رئیس و یکی هم نظارت بر نمونه سوالاتی که همکارا طرح میکنن .  تو نظارتهام سعی میکنم منصف باشم که مدیون نشم . یه سری دین ها هیچ وقت از گردن باز نمیشن. 


ممنون از احوالپرسی همه تون .  احتیاج داشتم که نیام و ننویسم.  شاید از این به بعد کمتر بنویسم ولی مینویسم.  داشتم سعی میکردم خودم رو بسازم .


نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 17:51

Thanks my sweet friend. You describe me in a way that seems you know me more than a decay.

Do you remember my wish (my dream) that I told you? That I had 10 days for it?
It passed :( and I did not get it.

But to be honest the situation became better.

So as a summary, I did not catch my goal and I lost my dream. But, ok, if the situation was 0, now it is 20 out of 100

but who cares? the deadline is passed and no matter what the score is, I did not catch the goal.

Hey you are so good at English speaking. Excellent honey.
That's too bad hearing that news. You deserve better and better than before.
I don't know you by numbers of the years, I know you by your kindness.

مرجان چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 15:49

سلام ساره عزیزم
اول چرا میخوای کمتر بنویسی آخه ما که انقده دوست داریم و هی میایم سر میزنیم چیکار کنیم
دومممم ساره گلم هیچ کسی قرار نیست حالتو خوب کنه بخدا خودت باید به داد خودت برسی هر چیزی که حالتو خوب و دگرگون میکنه رو انجام بده

سلام عزیزم ممنونم که اینقدر لطف داری به من . بله خودم باید حواسم به خودم باشه میدونم

ریحانه چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:47

haha, see? this is how i make my life colorful.
sometimes small and meaningless things, such as speaking english, make a big smile on my face

i like these small changes

You are so serious and hard working honey. If you want to do something, you will do it . Even by some small changes.
Wish you the best

ریحانه سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 22:20

آره. فعلا یه کم سکوت اختیار کن. کمی انرژی بگیری. دوباره شروع کنیم.

ایول. دوست دارم که بهت کار میدن تو موسسه زبان. ایشالله کم کم حقوقت هم افزایش پیدا کنه و کم کم یه درآمد درست و حسابی برا خودت دست و پا کنی.

میگم میخوای از این به بعد کلا انگلیسی برات کامنت بزارم که تمرین زبان هر دومون باشه؟

Thanks a million honey.
Why not?

زینب سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 22:14

فقط خودتو بابت هیچی سرزنش نکن. مشکلاتی که تو داری در بوجود اومدنش تو هیچ نقشی نداشتی که از خودت انتظار راه حل داشته باشی.
همیشه به فکرتم و تو دعاهام هستی.

ممنون زینب عزیزم. مرسی از دعاهات. چی بگم والا.

مینا سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 14:23

حرف گوش کن کی بودی تو اخههههههه
خوشحالم که مینویسی
امیدوارم که بتونی تصمیمات درستی برای خودت و زندگیت بتونی بگیری،اینکه اعتراض نمیکنی چون فایده نداره یا بازخوردبدی گرفته مشکلی از تو حل نمیکنه مثل یه بغض فروخفته در درونت میمونه همه چی،که بازم به نفعت نیست،کارایی که در جهت نفع روحی جسمی خودته باید انجام بدی،حالا میام باهات صحبت میکنم

حرف گوش کن تو بودم عزیزم.
مسائل عوض نمیشه اما اگه بتونم به این روش ادامه بدم خودم اذیت نمیشم . اینجوری آروم ترم. به قول همه بهرحال شرایط که همینه پس دیگه چرا بجنگم . بخاطر آرامش خودم کمی سکوت بیشتر میکنم

تیلوتیلو سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 12:44 http://meslehichkass.blogsky.com

تو قوی هستی و در این خودسازی موفقی
ولی آدمهای قوی گاهی شکننده تر هستند نیاز به ناز و نوازش دارن
نیاز به محبت دارن
بزار من بگم که خیلی خیلی برام مهمی و دوستت دارم

فدای محبتت عزیزم. ممنونم. کلی انرژی دادی منم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد