امروز کلاس نقاشی کنسل شد . استادم رفته تهران . منم فرصت غنیمت دونستم و رفتم دنبال کارت ملی و بعدش هم بازار .

دو قلم لوازم نقاشی لازم داشتم خریدم و رفتم بازارگردی،  هم دنبال پارچه بودم و هم مانتوی مناسب . مانتوی مناسب که گیرم نیومد . اما دو تکه خوشکل و قیمت مناسب خریدم که بذارم برای دوخت  مانتو در آینده . دکمه خریدم برا مانتوهایی که دادم خیاط . و چقدر دکمه گرون بود . با پولش من یه مانتو میدوختم.  یه پارچه ملافه ای هم بالاخره خریدم . همه شون رو خیلی دوس دارم و حس میکنم عطش وجودم رفع شد و بهم چسبید . برای خونه هم میوه و ماست خرید کردم .

استادم یه طرح جدید غیر اونا که دستمه،  فرستاده ، باید بکشم .

راستی یادم رفت بگم تو این مدت از 4 تا آموزشگاه بام تماس گرفتن و درخواست همکاری دادن ، همه هم خیلی بیشتر از محل کار کنونی پول میدن . اما من فعلا همه رو رد کردم.  حتی یکیش سرویس رایگان هم برام میذاره،  آخه مسیرش حداقل 20 دقیقه ست . دارم به جوانب فکر میکنم فعلا .

امروز هم کلاسا خبری نیست.  و من خونه م . میخوام بیخیال بشم و امروز طراحی م تو دست بگیرم و کار کنم . خیلی برام سخته . ولی تلاش میکنم .

میدونید آخه دقیقا به هممممه چیز من گیر میده . خدا نکنه گوشی دستم ببینه . به رفتن و آمدن و بلند شدن و خوابیدن و لباسام و هرچیزی گیر میده حتی به مسائل شخصی ماهانه م هم خودش رو وارد میکنه .

اما من در حد تاتی کردن هم که شده میخوام بیخیالش بشم .

باید یاد بگیریم کم کم از  ذهنم پاکش کنم.  چون حتی جرات نمیکنم تو صورت پر از کینه و نفرت ش نگاه کنم .


نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 14 مهر 1397 ساعت 15:54

ایول. چقدر باکلاس شدی که هی باهات تماس میگیرن برا کار.
نمیشه هم زمان تو دوتا اموزشگاه کار کنی؟

با کلاس که نه .. اما کسانی بودن که معرفی م کردن و تعریف دادن . اونام که میفهمن سابقه م زیاده زنگ میزنن . همزمان اگه بخوام دو جا کار کنم باید سه روز یه جا و سه روز یه جا دیگه برم . دردسر تنظیم برنامه ش زیاد میشه .

مرجان شنبه 14 مهر 1397 ساعت 14:50

چقد خوب پس خرید درمانی کردی خداروشکر که حالت خوبه عزیزم
وای منم چند روز پیش چند تا دکمه خریدم چشمام گرد شد وقتی فروشنده قیمتو گفت

آره خرید درمانی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد