پیش به سوی طراحی چهره

یکشنبه من امروز شیرین شد به کلاس نقاشی کنسل شده دیروز . ریزه کاری های مربوط به جمجمه رو تموم کردم . و استادم خیلی از کار راضی بود . و تعریف های واضحی کرد از تغییر سایه هام به حالت لطیف تر و دقت توی درآوردن جزئیات کار و همچنین از پشتکار و تلاشم در زمینه طراحی.  منم در ابرها سیر کردم .

باک وجودم رو پر از سوخت از نوع نقاشی کردم و اومدم خونه .

و طرح چشم و لب داد برای این هفته . و هورررررا که من رسیدم به چهره . گفت اگه کارهام خوب باشن احتیاجی به توقف زیاد در هر مرحله ندارم . و من خوشحالم که وارد مرحله جدیدی از کار شدم .

براتون آرزوی تغییرات مثبت میکنم و سلامتی.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 10:35

سلام و روز بخیر
دوشنبه ت را با چی شیرینی میکنی دختر فعال؟

سلام عزیزم امروز داشتم لب و چشم میکشیدم

تیلوتیلو یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 12:26

منم خوشحالم از خوشحالی هات

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد