نقد سریال های ماه رمضان

سریال های ماه رمضان امسال از نظر من نه جنبه معنوی ماه رمضانی داشتن و نه حتی جنبه عامیانه پسند . منظورم اینه که اولا تو سریال ها همش دعوا و نفرت و جنگ و دعوا بوده و دوما اینکه مثلا سریال بچه مهندس انگار تو برنامه کودک و نوجوان پخش داره میشه . مناسبت ماه رمضانی و سنی برای مخاطبین روزه دار نداره .

اما من از بین این سه شبکه سریال بچه مهندس رو بیشتر دوست دارم چون بچه تو فیلم هم از نظر ظاهری هم طرز حرف زدن و حتی نگاه کردن و همه چی شبیه بچه خواهر منه . همون که قبلا بارها حرفش رو زدم . به عشق بچه خواهرم بچه مهندس رو نگاه میکنم . و بیشتر شب ها به حال این بچه بغض و گریه کردم . مخصوصا دیشب که این بچه تنهاتر شد بخاطر مردن مامان صدیقه ش . جگرم سوخت . دلم میخواست کنارم بود و کلی بغلش میکردم . اصلا زندگی مون سرتاسر شده ناراحتی . یه فیلم هم که پخش میشه همه بدبختی ها رو سر یه نفر آوار میکنن . انگار رسم خنده از میون مون رفته . سریال اول رو خیلی برام مهم نبوده و چون مشغول ظرف شستن و نماز میشم نگاه نکردم و دورادور فهمیدمش.  سریال آخر که دیگه نگو و نپرس. آخوندی که اینقدر داد و بیداد میکنه و اینقدر کم تحمل و همه عوامل همه شون از اول فیلم تا آخر به هم میپرن و هیچ کدوم عین یه آدم بزرگ رفتار نمیکنه .

واقعا چرا این همه هزینه و وقت اینطور هدر میره . و از سه تا فیلم حتی یکیش حال کسی رو خوب نمیکنه .

از سریال های ماه رمضونی سریال دردسرهای عظیم  سریالی که جواد عزتی و الناز حبیبی یه بچه رو دستشون بود  . و اون سریالی که سالها پیش پخش شد . اسمش گمگشته بود و آتیلا پسیانی تو دو نقش بازی کرد خیییلی قشنگ و به یاد ماندنی بود .

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 09:56

من هیچکدوم را ندیدم
مدتهاست به نظرم تلویزیون چیز جذابی برای دیدن نداره
نه که اصلا نبینم ها... چیزی را دنبال نمیکنم

آره واقعا. ما هم ناچاری نگاه می کنیم .

فرید جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 23:36 http://gapogoft.blog.ir

نوشته های شما رو از طریق RSS پیگیری میکنم...



منتظر نوشته های بعدی شما هستم

سعی میکنم برای نوشته هایتان، دیدگاه بنویسم.

ممنون

ریحانه جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 20:29

منم نگاه نمیکنم. آدم باید یه چیزی ببینه شاد شه. نه اینکه تازه اعصابش بریزه به هم.

آقا فیلم آینه بغل رو دانلود کن ببین. خیلیییییی خنده داره. من خیلی دوست داشتم.

آینه بغل رو دیدم خیلی قشنگ بود. خیلی هم خندیدم. عالی بود

Reyhane R پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 13:52

ما فقط پایتخت رو میبینیم.بچه ها عاشقشن
خودمون به اندازه کافی غم و ناراحتی داریم این سریال ها هم میشه آیینه دق.واقعا دیگه تی وی شورش رو در آورده.هرسال دریغ از پارسال.
آرامش و حال خوب برات میخوام از خداوند...

آره پایتخت رو تازه ما امسال علاقه مند شدیم نگاه کردیم خیلی قشنگ بود . هرچند اینم امسال قاطی داعش شد خیلی باش ناراحت شدم و حرص خوردم از دست محسن تنابنده که چرا طنز رو برد به سمت سیاست و جنگ و بدبختی. کلا باید از هرجا گریز بزنیم به غصه و گریه . انگار فقط اینجوری خنده مون حلال میشه.
ممنون از تو . منم برات خوبی و آرامش آرزو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد