سبک و آروم

چند روزی به دغدغه یه مشکل کاری مزخرف و چرت با زبانکده جدید یعنی سفیر گذشت و درنهایت تصمیم گرفتم قطع همکاری کنم . جریانش درعین چرت بودن مفصله و دوس ندارم اینجا زیاد راجبش حرف بزنم . دیگه سفیر نمیرم . انگار پیشرفت کاری به ما نیومده آقا . مهم نیست. 

من جای سابقم کلی احترام و عزت دارم با اینکه درآمد بالایی ندارم ولی تو سفیر متاسفانه فقط پول بهتری میدادن خبری از احترام نبود. 

دیروز صبح به جای تعطیلی شنبه رفتم نقاشی . هنوز دارم آناتومی کلی بدن رو کار میکنم . یعنی یه نفر جلوم مدل میشه و من اونو میکشم.  استادم کلی مدلم میشه . خدا را شکر هم کارم خیلی خوب شده هم سرعت دستم بالاتر رفته . کلی حالم خوب شد . راستی جریمه ای که گفته بودم این هفته که رفتم رکورد شکستم و 9 تا کار بردم برای استادم که دیگه نگه جریمه . که حتی گفت دیگه کافیه دیگه نمیخواد اشیا بکشی.  کلی لذت بردم  . این هفته هم میخوام کارای زیادی ببرم.  توی خونه هنوز مشکل مدل دارم . یعنی نمیتونم رو کسی حساب کنم بگم بشین من بکشمت.  برای همین استادم چند تا عکس از خودش گرفت و بم داد که تو خونه بکشم.

من الان بسیار سبک و آروم هستم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05

سلام یک سوال داشتم کلا موسسه سفیر برای آموزش زبان خوبه ؟یعنی اگه کلاس ای ترمیکش رو برم کفایت میکنه که مسلط بشم؟

مهدیه جان سفیر تهران رو من خیلی تعریفش شنیدم اون عالیه . یه مشاوره با مدیر آموزشی همون جا بگیر راهنمایی ت میکنن . یادگیری زبان پشتکار و تمرین زیاد میخواد درکنار یه معلم و زبانکده خوب . موفق باشی

m سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 10:24 http://freebtc.blogsky.com

سلام. وبلاگتو دیدم خوب بود. ولی چرا از وبلاگت کسب درامد نمیکنی... کافیه یه لینک بذاری تو وبلاگت بعد هرکسی که توی وبلاگت روی اون لینک کلیک کرد 500 ریال از هرکلیک در میاری.

http://freebtc.blogsky.com

ممنونم

مصطفی - تفکر مثبت سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 10:07 http://tafakoremosbat.blogsky.com

ممنون بابت مطلبتون

به روزم با موضوع 20 جمله قدرتمند و انرژی‌ بخش برای تفکر مثبت

ازتون دعوت می کنم به وبلاگ ما هم سری بزنید

حتما

تیلوتیلو سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 09:06 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر میکنم برای این آرامشت
تو لایق آرامشی
درسته که توی کار کردن پول مهمه... اما احترام حرف اول را میزنه... خوب کاری کردی عزیزم

آره سه ترم از نظر روانی اذیت بودم بخاطر قوانین خشک و زیر ذره بین شون . ترجیح دادم آرامشم رو به پول ندم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد