من و نقاشی

این هفته تقریبا همش به تعطیلی گذشت بخاطر شدت گرد و خاک

 . خیییلی هوا بد بود . منم تو خونه حوصله م خیلی سر میره و حالم بد میشه .

تابلو رنگ روغن رفت تو دوره چهارم.  هنوز هم پول دوره سوم رو ندادم.  نگرانی مالی م زیاد شده . چون پول کلاس طراحی رو هم کامل ندادم . درحال تمرین کشیدن ژست های مختلف دست هستم . خیلی حس خوبیه که بتونی ژست های مختلف رو بکشی .

کار نقاشی علاقه و حوصله و تمرین زیاد و البته پول میخواد .

استاد رنگ روغنم اونقدر از پیشرفت کار راضی و خوشحاله که میگه میتونی تابلو رو بفروشی.  راستش حرفش کلی ذوق زده م کرد . این یعنی کار منو در حد فروش دیده . گفت من تو پیج خودم میذارمش.  تو خودت هم تبلیغ کن . با اینکه خیلی دوسش دارم و کار حرفه‌ای اولم هست اما اگه فروش بره خیلی خوب میشه . اینطوری دستم باز میشه برای کارای بیشتر . به استاد رنگ روغن گفتم بعد این تابلو دیگه نمیام . کلی ناراحت شده و گفت حیف این همه استعداد که استفاده ش نکنی.  گفت اگه مسئله پوله اصلا فکرش نکن . و واقعا بی تعارف چند بار بم گفته.  اما بالاخره که باید پول رو بدم ... تحمل بدهی به خواهر برادرم رو ندارم چه برسه به غریبه.  فعلا تا تموم بشه ببینم چی میشه . آخه هزینه هام خیلی زیاده هربار یه چیزی لازم دارم . دیگه پول اصلا پیشم نمیمونه.  خودم خیلی دوس دارم ادامه بدم اما پول و مشکل نگهداری بوم ها کارم رو سخت میکنه . حالا توکل به خدا. . .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 16:42

سلام.
مطمینا کارت خوب بوده که استاد راضی بوده.
لطفا در مورد فروش کارهات بیشتر فک کن.ببین از چه راه هایی برات امکانش هست.
انشالله مسایل مالی هم حل بشه.واقعا خیلی حیفه اگه ولش کنی و دیگه ادامه ندی

سلام بله با اینکه کار اول ارزش خاص خودش رو داره و شاید دلم نیاد ولی دارم به فروشش و راه های اون فکر میکنم. خودم خیلی دوس دارم ادامه بدم اما حس میکنم دیگه واقعا از پس هزینه هام برنمیام. خدا بزرگه تا ببینم چطور میشه

درست میشه
همونی که تا حالا همه چیز را راست و ریس کرده بازم کمک میکنه
پیش برو
پیش به سوی هنرمند بزرگی شدن...

هنرمند بزرگ
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد