سرگرمی های من

شب اول ماه رمضان بامیه درست کردم.  جاتون خالی عالی شد . اهل خونه همه خیلی خوششون اومد و حتی یه دونه ش هم نموند . تجربه قشنگی بود چون برای سفره افطار بود .

حالا یه رمان به اسم بلندی های بادگیر رو شروع کردم به خوندن . آخه هنوز کلاس های ترم جدید شروع نشده . باشگاه هم بخاطر روزه بودن و کمر درد فعلا فقط یوگا میرم. تو برنامه م هست برای کمرم آب درمانی برم . و دارم از داروهایی که ارتوپد داد میخورم.  البته فیزیوتراپی نوشته اما بخاطر هزینه جلسه ای 35 تومن و مشکل زمان رفت و آمد، تصمیم به رفتن ندارم.  فقط امید دارم با همین درمانها خوب بشم .

چند روزی اوضاع جسمی خواهرم بدتر شده و فشار خیلی بیشتری به دست و کمرم وارد میشه . لحظاتم سخت تر میگذره.

با خدا خیلی حرفها زده ام که همه بی جواب مانده اند.

میرم که با خوندن رمان دور از چشم مخالفان خودم رو سرگرم کنم.

براتون از خدا سلامتی و خوشبختی آرزومندم دوستان خوب من .

نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع ماه جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 12:43 http://mmnnpp.blog.ir

منم تعریف بلندی های بادگیر رو شنیدم ولی نخوندمش هنوز.با کتاب خوندن ادم نمیفهمه چه جوری زمان میگذره.
عکس بامیه هات رو هم میزاشتی خانوم کدبانو.

سلام خوبی عکس گذاشتن از گوشی سخته . اگه شد چشم .بله درحدی که غصه ها از یاد آدم بره کتاب خوندن هم خوبه

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 12:24 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

عزیزم
وبلاگت را همیشه می خونم ، همیشه بهترین ها را برات آرزو می کنم .
ناراحت میشم اگه ناراحت باشی
یه خواهشی داشتم لطفاً در کنار اون کتابهایی که می خونی ، کتاب چهار اثر از فلوارنس اسکاول شین (ترجمه گیتی خوشدل) هم حتماً بخون . اگر قبلاً هم خوندی ارزش این را داره که دوباره بخونی
باور کن از وقتی این کتاب را خوندم زندگیم خیلی تغییر کرده ، مطالب مهم و کلیدیش را برای خودم تایپ و پرینت گرفتن و زدم روی در کمد تو اتاق خوابمون ، هر روز صبح پنج دقیقه وقت میبره که بخونمشون .
امیدوارم روز به روز خوشحال تر و پر انرژی تر باشی دوست گرامی

سلام دوست عزیز خوبی ممنون از لطف ومحبتت. ممنون که همراهیم میکنی. سعی میکنم بخونم. حالا دوستم قراره یه کتاب دیگه برام بیاره ،میخوام بیشتر مطالعه داشته باشم .فرصت بشه حتما پیشنهادت رو مد نظر میگیرم. منم برات آرزوی بهترین ها رو دارم.

تیلوتیلو پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 10:08 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم قبل از سفر بلندیهای بادگیر را شروع کردم
اما به خاطر سفر خوندنش عقب افتاده
کاش زودتر بخونمش
به نظرم ارزش خوندن داشت

سلام خوبی عزیزم رسیدن بخیر . الان بت سر میزنم

زهرا چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 02:39 http://khunamun.blogsky.com

بلندیهای بادگیر عاااااالیه, ازون رمان های کلاسیک و عاشقانه.
دروغ چرا من خودم نخوندمش ولی برام تریف کردن داستانش رو و من هم فرصتش پیش بیاد خیییلی دلم میخواد خودم این کتابو بخونمش.
خوشحال میشم نظرتو دربارش بدی عزیزدل من

بامیه ات هم حتتتما عالی شده, عاقا یه سوال, طرف از بامیه ات تعریف کرد یا نه ؛-)

سلام زهرا جان آره دختر خورد اونم یه بشقاب پر کلی هم سرسفره تعریف کرد دروغ چرا . اما لحظات اینجوریش اووووونقدر دربرابر لحظات اونجور بودنش کمه که زیاد حس نمیشه و اثرگذار نیس . هنوز کتاب رو تموم نکردم بم نخندی که چرا اینقدر طول کشیده بخاطرکارام واینکه نمیتونم جلوش کتاب دستم بگیرم بخونم ...

فرساد دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 17:23

سلام
دویت من حرف زدن با خدا بی نظیر
جوابش حتما میده اما نه لروما اون چیزی که ما می خواهیم بشنویم
بلکه چیزی که خیر و صلاح ما هست

سلام امیدوارم که هر چه زودتر جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد