پیشنهاد کار

همیشه سعی میکنم پست های تلخ رو سریع رد کنم که پست اولی وبلاگم نباشن . خب ناراحت میشم ،عصبانی میشم و مینویسم اما نمیخوام آینه دق وبلاگم باشه.

یه کلاس خصوصی بهم پیشنهاد شده که دختر 8 ساله هست . پدر دختره تماس گرفت و کلی راجب شرایط صحبت کردیم . اما مشکل اینجا بود که ازم تضمین میخواست که قرارداد یکساله ببنده و بعد از یه سال دخترش رو بلبل از من تحویل بگیره که بتونه راحت انگلیسی صحبت کنه . هر چی گفتم چنین چیزی رو نمیشه تضمین کرد و به عوامل زیادی چون شرایط آموزش و توانایی و استعداد و تمرین دانش آموز بستگی داره تو کتش نرفت  . گفت حاضره پول یکسال رو تو دو قسط بده مثلا اگه بشه 4 میلیون، یه قسط اول کار بده و یه قسط 6 ماه بعد . راستش پول خوبیه برا منی که تو آموزشگاه درآمدم ناچیز و جون کندن.  گفتم بذارید فکرام کنم و مشورت کنم . به هرکس گفتم، گفت نمیشه چنین تضمینی داد . دوره ای کار کنید و پیش برید . منم بشون گفتم اما قبول نکرد . و کار پرید .

واقعا هم نمیشه تضمین کرد اومدیم یه اتفاقی برا من افتاد نتونستم ادامه بدم . یا بعد یکسال دخترش طبق تعریف خاص خودش پیشرفت و تغییر آنچنانی نداشت آنوقت چی؟ شاکی نمیشه که شما اینقدر پول از ما گرفتی . چون میدونم اینجور آدما تعریفشون از پیشرفت جور متفاوتی ست . حالا هرقدر هم که من زحمت بکشم .

من اصلا پول برام تو کار مهم نبوده زیاد . همیشه با وجود گرفتن هزینه های کم اما تمام تلاشم رو کردم که شاگردای خوبی تحویل بدم . دیگه قضاوت هرکس با خودشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرساد یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 16:07

سلام مجدد
شاد و سرحال باشی و پیشنهاد های خوب را جذب کنی انشالله

ممنونم

زهرا شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 01:17 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزم.
بهت تبریک میگم انقدررو انسان با شرافی هستی که هرگز پول تو رو نمیلغزونه و مسولیت کارت برات مهم تره.
در مورد پدرت هم دیگه الان ماهم به اندازه تو میشناسیمش. تو تصور من پدر تو مردیه که نمیتونم بگم کلا سیاهه نه من اون رو سیاه و سپید میبینم که حس میکنم تو داری سیاه ها رو پر رنگ تر میبینی چون شکننده و آسیب پذیر شده.
مثلا من هنوز یادم نرفته که پارسال ماه رمضان میگفت بیا با ماشین برسونمت آموزشگاه و تو گرما خودت نرو.
این ینی پدر تو سیاه مطلق نیس و چون فقط زمانی که دلت ازش پره میای و اینجا مینویسی شاید باعث شده فقط بدی هاش رو ببینی.
بهت پیشنهاد میکنم یه ورق بردار. سعی کن بگردی و خصوصیات مثبتش رو بنویسی.
مطمینا بد مطلق نیست پدرت. بعد سعی کن خوبی ها رو تو چشمت پر رنگ کنی. بگی اگه تو خونه گیر میده روسری سرم باشه عوضش فلان اخلاقش درسته این به اون در.
عزیزم اینجوری کمی, فقط کمی احساس بهتری پیدا خواهی کرد.
من همیشه دعات میکنم.

سلام خوبی ممنونم از حسن نظرت. حرفات جالب بود و شناختی که ازم پیدا کردی. راستش لبخند زدم وقتی خوندم. بهرحال بسیار سپاسگزارم زهرا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد