استارت اول

بالاخره دست به کار شدم . شوگر کوکیز درست کردم و با رویال آیسینگ تزیین کردم به نیت فروش . دیروز از صبح تا ساعت 4 سرپا بودم تا تموم شد . فعلا فقط یکیش فروش رفت و بقیه رو قراره فردا ببرم سوپری ببینم چه میشه . خیلی خوشکل شدن اما هرکار میکنم نمیتونم از گوشی عکس بذارم . عکس گذاشتن با گوشی هم بگیر نگیر داره . دعا کنید فروش برن . البته نرفتن هم مهم نیس . کاری بود توی سرم که باید انجام میدادم که برای خودم ثابت کنم چی به چیه . هزینه کردم و کلی رحمت کشیدم اما اگه فروش هم نرفتن فدای سرم .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:41 http://mmnnpp.blog.ir

آفرین عزیزم.
انشاالله که نتیجه شو میبینی.
اگه نشد هم فدای سرت.
مهم اینه که تصمیمی که تو ذهنت بود رو عملی کردی...

آره من خودمم میگم اگرم نشد فدا سرم . مهم شروع کار بود . مرسی عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:13 http://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که به خوبی فروش میرن و زودتر دست به کار سری بعدی میشی

ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد