سفر شمال

بعد از کلی بریم نریم کردن بالاخره روز جمعه 9 صبح راه افتادیم به سمت شمال . دیشب حدودا یه رب یه 9 رسیدیم.

جاتون خالی خیلی خوش گذشت و کلیییییییییی عکس گرفتم یعنی رکورد شکستم . رفتیم چالوس و رامسر و نمک آبرود و قم و تهران و به دور هم قزوین زدیم . من و داداش کوچیکه رفتیم تله کابین رامسر . رفتیم کاخ موزه پهلوی تو رامسر . سر راه هم جاهای قشنگ پیاده میشدیم.  ویلاهای خیلی قشنگی گرفتیم.  پدر و مادرم این بار دیگه با ما نیومدن و موندن خونه و مسئولیت نگهداری از بچه ها و کاراشون کامل با خودم بود . اون داداش و خانمش هم بامون بودن . البته زن داداش اصلا کمکی نمیکرد.  ولی من سعی کردم که خواهر برادرم راحت باشن و اذیت نشن . بیچاره ها فقط سواری خوردن هیچ جا امکان پیاده شدن و رفتن نداشتن  . جنس تو شمال خیلی گرون بود . برا خودم به زور فقط یه شومیز و شلوار برا باشگاه خریدم . و برا چند نفر هم سوغاتی گرفتم . امیدوارم هر کی نرفته قسمت بشه که بره و اون طبیعت بسیار بسیار زیبا رو ببینه . منم به ته دیگ برف کنار جاده ها رسیدم . برفی که دیگه عین برفک یخدون یخچال شده بود اما برای همین هم کلی ذوق زده شدم و کیف کردم . کمی عطشم نسبت به برف کم شد تا ایشالا یه روز برف درحال بارش هم ببینم .

یه کار جالب و متفاوت برا من این بود که رفتم و لباس قاجاری پوشیدم و عکس گرفتم چیزی که همیشه دوس داشتم و خیلی هم خوشکل شدن .

ایشالا که همه خوش و سلامت باشن .

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 22:35

سلام،خدا را شکر که بهتون خوش گذشته،خیلی خوشحال شدم ز اینکه سفر خوبی داشتید.

مرسی خانمی

طلوع ماه یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 14:47 http://mmnnpp.blog.ir

اگه وقت کردی کامل تر و بیشتر برامون تعریف کن که چی شد.
این پست کوتاه قبول نیستا!

چشم سعی میکنم

طلوع ماه یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 14:45 http://mmnnpp.blog.ir

سلام
چ خوب...
خیلی خوشحال شدم که بهت خوش گذشته

قربااااانت

فرساد شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 19:50

سلام
به به چقدر خوب
خوش بگذره
جای همه دوستان هم از طبیعت زیبا و از سفر لذت ببر
شاد و سلامت باشی
سال 96 براتون بهترین ها و شادترین ها را آرزو می کنم

سلام خوبید سال نو مبارک با دیرکرد . نبودید مدتی . من از سفر برگشتم

تیلوتیلو شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 09:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشحالم که سفر رفتی
چقدر خوشحالم که بهت خوش گذشته
شکر خدا
انشاله امسال باز هم سفرهای خوب و بینظیری را تجربه کنی

مرسی عزیزم ایشالا برا تو هم هرچی خیر پیش بیاد

تیلوتیلو شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 09:47 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزدلم
از اینکه اینهمه مهربونی و اینهمه بهم حس های خوب دادی متشکرم

کاری نکردم عزیزم من درکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد