شروع خونه تکونی

امروز مشغول خونه تکونی بودم . فقط کار یه اتاق تموم شد . یه دفعه بین کار تب کردم و استخون درد شدیدی گرفتم که مجبور شدم قرص بخورم . خیلی خسته شدم و اذیت بودم اما راه نداشت که متوقف کنم و ادامه دادم .

دلم بازار رفتن و خرید زیاد بی دغدغه پول میخوات .

تا آخر اسفند باید یه نوبت لیزر و یه نوبت دکتر داخلی بگیرم برا چکاپ.  باید بتونم حتما این دو کارو انجام بدم .

دلم مسافرت با هواپیما میخوات که برم با دوستم بگردم.  چقدر دلم چیز میز میخوات ...

با همین امید و آرزوها آدم زنده میمونه و زندگی میکنه وگرنه که فاتحه ش خونده بود .

حالا ک امید و آرزو رو کسی از من نگرفته پس راحت آرزو میکنم و امید میبندم. ..

نظرات 2 + ارسال نظر

خودت را زیاد درگیر خونه تکونی نکن
خودت را مریض نکن
بزار زندگی بهت لبخند بزنه
چقدر خوبه که اینهمه قلب بزرگی داری

سلام عزیزم. ممنون
جواب سوالت بله هست چطور؟

احسان پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 21:42 http://paiizlove.avablog.ir

آنجا که دلت درگیر تنهایی شد گذری بر کوچه دلنوشته های پاییزی من بزن
paiizlove.avablog.ir

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد