من و دل تنگم

پست گذاشتن از تو گوشی حس و حوصله میخواد . برا همین خودم هل میدم که بیام پست بذارم .

روزها مثل هم میگذرن.  از بارون خبری نیست.  گردوخاک فراوون و طاقت فرسا بود چند روز پیش . حالا چند روزه خیلی سرد شده . دیگه بهمن تموم بشه اسفند ما باید باز فکر کولر روشن کردن باشیم .

دلتنگی از هر نوعی تو وجودم احساس میشه . خیلی امشب دلم میخواد تنهای تنها باشم . یادش بخیر روزهای خوابگاه شیراز . حتی حوس سفر با اتوبوس کردم . چه روزایی بور تنها میرفتم و میامدم . البته چند سری خانواده م میبردن یا می اوردنم.  اما تنهایی تو اتوبوس و اون پیچ و خم جاده ها خیلی برام لذت‌بخش بود . حیف که یه سری از تجربه ها دیگه تکرار نمیشن .

امشب فقط تنهایی میخوام و سکوت . بیخیالی  و بی مسئولیتی بی قیدی به همه چیز .

دلم یه اتاق شخصی میخواد واااای که چقدر این آرزو برام عزیزه حتی اگه ازدواج کنم هم اتاقم جای داشتن اتاق دوران مجردی رو نمیگیره . ازتون خواهش میکنم تودعاهاتون منو یادم کنید و برام عاقبت بخیری طلب کنید . امیدوارم که خودتون هم سربلند و عاقبت بخیر باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 09:47 http://meslehichkass.blogsky.com/


بهتره بیشتر مراقب دلت باشی
خداوند شنواست

بله چشم

فرساد سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 14:57

سلام
دوست عزیز تو جه جیزی خواستی، تنهایی ، بی مسولیتی و اتاق تنها،‌تنها سفر کردن
خیلی جالبه
همین الان خیلی ها به آروزی تو رسیدن و آرزوی دور هم بودن و مفید بودن و مسولیت داشتن دارن
خیلی ها الان دلشون می خواد خونه پدری داشتن و پدری که از کنارشون رد بشه
حتی اگر هیچ کلام محبت آمیزی گفته نشه
انشالله هیچوقت هیچ کس هیچ جای دنیا آرزو به دل دیدن والدینش نباشه
اما گلم این آروزی تنهاییت انشالله برآورده نشه
انشالله قبل از هر چیز ازدواج کنی و اصلا آرزی تنهایی برای همیشه فراموش کنی

شما درست میگید ما آدما هرچی داریم قدرش نمیدونیم و چشم مون دنبال یه چیز دیگه ست . وقتی از دست میدیم تازه قدر میفهمیم. قدر این با هم بودن و کنار هم بودن. اما من واقعا دنبال تنهایی های مطلق و همیشگی نبودم و نیستم . فقط گاهی دلم تنوع و تفاوت در روحیه میخوات . تنهایی در حد کوچولو نه بیشتر

طلوع ماه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 22:43 http://mmnnpp.blog.ir

الهی بمیرم برای دل تنگت
من همیشه به یادت هستم و برات دعا میکنم.اگه قابل باشم.
انشاالله به چیزایی که میخوای برسی به زودی...

سلام عزیزم خدا نکنه این چه حرفیه. خدا عمر با عزت و سلامتی بت بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد