سلام خوبید عزیزانم . ببخشید اصلا وقت نمیکنم پست بذارم  . حالم خدا رو شکر خوبه . این یه هفته هم تو فکر آماده سازی و برنامه‌ریزی یه دورهمی با دوستان یوگایی م بودم . فردا قراره دورهم باشیم اونم تو پارک چون من تو خونه شرایط پذیرایی ندارم .

خدا کنه دورهمی خاطره انگیزی بشه . کیک و نسکافه و ساندویچ الویه سرو میکنم. و همه دعوت خودم هستن.  خیلی ساله دلم خواسته تولد بگیرم یا یه چنین کاری کنم . که دیگه حالا وقتش رسید. برای دلم و خوشحالیم هزینه کردم.  شاید به جیبم فشار بیات اما در عوض دلم یه نفس میکشه و یه خاطره قشنگ میسازم که تو غصه هام بتونه لبخند به لبم بیاره . من برای شاد زندگی کردن تلاش میکنم دیگه بقیه ش با خدا.

امروز رفتم کلی خرید کردم . تازه قراره یه سرگرمی هم داشته باشم و به برنده مسابقه جایزه هم بدم .

خدا کنه بشون خیلی خوش بگذره. 

تا فرصت کنم میام براتون تعریف میکنم . خودم که خیلی ذوق دارم . این اولین باره که جرات کردم این کارو کنم و زحمت و هزینه‌ها رو بخاطر بودن کنار دوستام به جون خریدم.

تا بعد ...

همه تون شاد و سالم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه پولدار چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:02 http://rahgozar1.blog.ir/

دور همی ها همیشه لذت داره.

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 10:51 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای چقدر خوب
زیاد خودت را خسته نکن
بزار بیشترین لذت را از این دورهمی ببری
تولدت هم مبارک

سلام عزیزم تولدم که نبود فقط یه دورهمی که مهمون من بودن. فرصت کنم میام مفصل میگم عالی بود

طلوع ماه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 10:32 http://mmnnpp.blog.ir

چ خوب.خیلی خوشحال شدم دوستم.
انشالله بهتون خوش بگذره حسابی

عالی بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد