شب یلداتون اناری


مراسم شب یلدا رو دوس دارم در حد دور همی بودن و خندیدن و شاد بودن . خیلی به مراسمش بخاطر اعتقادات آقای خونه اهمیت نمیدم با اینکه خیلی دوس دارم یه شب ویژه داشته باشم .

اهل انتقاد از پیروان این شب و نوع مراسمی که گرفته میشه نیستم . به اعتقاد من هر چیزی که باعث خوشحالی و دور هم جمع شدن بشه خیلی خوبه .

این شب مصادف هست با تولد خواهرزاده من . بیچاره چه ذوقی میکنه . پدر و مادرش هم کلی هزینه میکنن و میان پیش ما و همه چیز در سکوت اجرا میشه . نه دستی و نه رقصی و نه آهنگی .

امیدوارم یلداتون به شیرینی انار سر بشه . و دور هم شب پرخاطره ای داشته باشید .

برا منم دعا کنید دوستان خوب من .

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع ماه سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 15:52 http://mmnnpp.blog.ir

انشاالله که بهت خوش بگذره خانومی
یلدات مبارک

ممنونم همچنین

زهرا دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 01:21 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزم.
ببخش منو که دیر اومدم بهت سر بزنم.
عزیزم منم مث تو فکر میکنم. یلدا خیلی هم خوبه. تولد خواهرزاده منم شب یلداست.
خوب نمیتونی یواشکی ببریش تو یکی از اتاقا و یکم با صدای آروم بزن و برقص کنین ذوق کنه؟؟
البته درکت میکنم. سیاست پدرت دیکتاتوریه.
آرزو میکنم یلدای خوبی در انتظارت باشه.

سلام زهرا جون کجایی دختر خوبی دلم برات تنگ شده بود. ممنون عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 14:30

یلدای همتون رنگی رنگی
چقدر بده که بعضیا بلدن نیستن از لحظه هاشون نهایت استفاده را ببرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد